Dogum sonrasi

Dogum yapali 9 gun oldu bugun bel karin ve mide qgrim var 1 saattir normalmi normal dogum yaptim dikisliyim

Beni baskiyla dogurttular dirsekleriyle ondan dayi sanirim ağrıyor bugun ilk dikisimi attim :blush:

Doğumdan sonra Benim de aynı sikayetwlr vardı. Safra kesemde taş çıktı. Ameliyat oldum. Hamiellikte taş olusma çok goruluyormus.

Benim hem icden he disdan dikislerim var :pensive: