Arkadaşlar ilk çocuğum e devletten çocuk yardımı için başvuru yapmıştık ilk öğretmenim ailem uygulamasindan eşim baktı para yattı diyor bugün PTT ye sorduk yatmamış dediler nasıl oluyor bu iş alan var mı nasıl aldınız
Halk bankasından alınıyor diye biliyorum
Halkbank’tan aldım ben
Hesabımiz olmasa da alabilir miyiz
Hesabımiz olmasa da alabilir miyiz acaba
Merhaba nasıl görüyoruz acaba ben uygulamayı açıyorum ama bulamıyorum
Ben almadığım için orasını tam bilmiyorum fakat alan herkesin de hesabı olduğunu düşünmüyorum alınır bence bi sorun ![]()
Teşekkür ederim ![]()
Çocuklar kısmına girip çocuğun ismine tıklıyorum orada ödeme listesi çıkıyor
Tc No üzerine yatıyor sadece anne çekebiliyor halkbank şubeden alıyoruz
Teşekkür ederim
Canım Halkbanka gidip şubeden Alcan doğum yardımı için dersen alırsın ama eşine vermezler sen kimliginle gidip Alcan imza atacaksın aldığına dair.
Peki ödeme listesinde böyle görünüyor yatmış mıdır yani emin olamadım pttde yatmamis dediler de bana
PTT ye para yatmiyorki ailem uygulamasına bak yattiysa tamamdır daha da emin olamiyorsan 144ü ara yatıp yatmadigini sorabilirsin halkbansina senin adına yatıyor her ay gidip.bankadan alacaksın bu yöntemi bende sevmedim keşke hesaba felan yatsaydi ama bu şekilde olmuş
Yatmıştır canım bende listeye bakıp öyle gidiyorum çekmek için
Teşekkür ederim ![]()
Orada gözüküyor banka ödeme tarihi diye PTT diye biliyordum ben de sormak istedim çünkü uygulamada gözüküyor orada yatmamış dediler halkbanka giderim öyleyse teşekkür ederim
Merhabalar benimde bu tarihte yattı sms te geliyor yattığına dair ben halk bankasından kimliğimle paramı aldım.Halk bankası şubelerinden paranızı alabilirsiniz.
Bana SMS gelmedi hiç uygulamada başlıkta belirttiğim gibi ödeme listesine girince orda 5000 görünüyor ama yatıp yapmadığına emin olamadim
Sms te gelmesi gerek siz dediğim gibi bi halk bankasına uğrayın
