Doğum yardımı ile ilgili

Hanımlar bu doğum yardımı için başvuru yaptım e devlet sayfamda taleplerim kısmında devam ediyor yazıyor hala sonuclanan taleplerime girince sonuç başarısız diyor . Başvuru yaparken IBAN gitmedik nasıl gircez IBANı nasıl yapcaz bilgisi olan var mı acaba nasıl yaptınız ?

Nufus müdürlüğünden basvuru oluyor saniyordum e devketten oluyorsa bende basvurayim

2025 sonrası dediği icin ben başvuru yapamıyorum

E devletten oluyor canım yap sende . Ama sanırım IBAN girmek gerekiyor giremedim Mayıs ayında ödemeler baslayacakmis

Yaa 2024 de mi oldu bebeğin? Çok büyük bı miktar değil ama aylık 1500 TL ilaç gibi gelecek bize en azından bez parası

2025 sonrasi icin geçerli yine iyi bir miktar bencw en azından bebegin bezi maması çıkar

Bizimkide 2 ayla kaciriyo olsaydı her ay 5000 çok süper olurdu :sweat_smile:

E devlete ne diyoruz arama kismina

Aynen aynen ben mama kullanmıyorum çok şükür aylık bez parası çıkar artar bile birde büyük kizimin okulu için harcarim

Doğum yardımı başvurusu yaz çıkıyor canım

Yaa tüh aynen ayda 5000 çok iyi olurdu ama nasip

Nasipte yokmuş ne yapalım​:joy:

Yaa iki gün daha bekleyememis paşa beyimiz :sweat_smile:nasip kısmet ikinciye artık :joy:

İban istemiyor büyük ihtimal PTT yatacak

Hm bende öyle düşündüm de haberlerde annenin hesabına yatacak deyince merak ettim

Eşim PTT de çalışıyor kızlar paralar PTT den alıncak

Oo süper o zaman tamamdır :smiling_face_with_three_hearts:sağolasın canım bilgi icin

Nasip ya para için çocuk yapılmaz zaten işin şakası tabi de öyle de deme kardeş en güzelidir canım bende senin gibi diyordum 7 yıl istemedim bir tane yeter diye ama sonra kızım yalnız kalacak diye bide bı rahatsızlığı oldu geçen yıl kan hastalığı Allah korusun kötü hastalık falan olsaydı kardeşlerin genelde kan grupları uyuşuyor ya onu düşünerek istedim bide bize bişey olsa yapayalnız kalmasın diye zaten kızım çok istiyordu kardeşi olmasını kardeşi olduktan sonra huyuda değişti kendini de toparladı biraz hastalığından dolayı yıpranmışti zayıflamıştı. Şimdi 7 bucuk yaşında bir de 44 günlük iki kızım var çok şükür Rabbim e . Ama üçüncü olur mu bilmiyorum dediğin gibi kaza maza olmazsa düşünmüyorum Rabbim isteyenlere versin inşallah da iki kardeş olsunlar ama ikinci olması gerekiyormus​:hugs:naçizane fikrim yinede herkesin kendi hayatı kendi kararı saygı duyarım

Amin canım Allah razı olsun. Bence daha yeni bebeğin o yüzden böyle düşünüyorsun 6-7 yaşlarına gelsin yine istersin içgüdüsel olarak , birde bebeğin büyüdüğünde ikinci çocuk daha kolay oluyor kızım ben hamileyken çoğu zaman karnını kendisi doyurdu bazen bulaşıkları makinaya koydu ben çok kötüydüm eğer kızım 2-3 yaşlarında falan olsaydı onunlada ilgilenmek zorundaydım ama ayağa kalkacak halim yoktu büyük olması avantaj .Benim eşimde çok yardımcı değil bana ailesi alt katımızda onlarda aynı seninkiler gibi anca can sıkıyorlar bende tek sayılırım yani oda etkiler tabi çok zor karar veriyorsun bunları düşününce ama Allah bı şekilde yardım ediyor. Allah yardımcın olsun ben 9 yıllık evliyim bu yıl öğrendim kendinden başka kimseyi önemsememeyi sende hiç değmeyecek insanlar için canını sıkma kendine yazık ilerde çok pişman olursun niye umursadim ki diye . Hiç kimse senden önemli ve değerli değil yaşın kaç bilmiyorum ama benden sana bı Arkadaş tavsiyesi.:smiling_face_with_three_hearts:

Amin canım cümlemizi :two_hearts::palms_up_together: küçükmüşsün benden bende 29 yaşındayım .