14 Ekim’de doğum yaptım 16 Ekim’de eşim başvuru yaptı bu 2025 de doğan çocuklar için olan 3.cocuğum ama hala yatmadı 144 ü aradım il onayında diyor ilimizdeki sosyal yardımlaşma derneği ni aradım bakanlıktan bekliyor diyor başına gelen varmı kaçıncı ayda aldınız nekadar sürdü bilgi si olan yazabilirmi acaba
Başvurduk 1ay sonra almaya başladık biz
Ağustosta doğum yaptım 5. Yatacak ama bazen gecikmeler oluyor
Bende Ağustos da yaptım doğumu ![]()
Normalde Aralık’ta almanız lazımdı. Başvuruyu tekrar kontrol edin isterseniz. Sürekli tekrar tekrar bakın. Ayın sonunda devlet bankaya yatırıyor bankada ayın 1 de vermeye başlıyor mesaj da geliyor ztn![]()
Aramız pek yok o zaman günler var çocuklarımızın arasında![]()
Aynen sen ben @Sinem Ağustos anneleriyiz![]()
En sıcak ayın en güzel anneleri![]()
![]()
Aslan doğurduk![]()
![]()
Yok sürekli bakıyorum 144 u de aradım kaç kere ama daha yatmadı
Anlamadım Şubat 1 e de tekrar bakın olmadı ![]()