Kızlar yardımlar yatmış mı bilginiz var mı bugün yatıcağı söyleniyordu ?
Ben sisteme giris yaptim ama taleplerim kismi açılmıyor hata veriyor musteri hizmetlerini aradim farkli bir cihazdan giris yapip kontrol etmemi soylediler az sonra esim bakicak
Bende baktım taleplerim kısmında devam ediyor yazıyor
Halk bankasına tc üzerinden yatırılmış bilginşz olsun
Doğum yardımı başvurunuzun durumunu Bakanlığımızın “İlköğretmenim Ailem” mobil uygulaması üzerinden uygulamasından takip edebilirsiniz. Doğum yardımı başvurusu Mayıs/2025 ödeme dönemi için kabul edilen ve hak sahibi olarak belirlenen kişiler kimlik numaralarını belirten belgeleri ile Halkbank şubesinden hak etmiş olduğu ödeme tutarlarını alabileceklerdir.
Şöyle bir mesaj gelmiş ama giremedim
Bende giremedim ama para yatmış mı oluyor
Anladığım yattıysq bile bu uygulamadan onay ve belge istiyolar sanırım neyse ilerleyen günlerde görürüz
Uygulamayi indirdiğiniz zaman cocuk kısmına e devletten ekleyin daha sonra uzerine tiklayin cocugunuzun isminin ödeme görünüyor bende yatmis olarak mevcut
Ben yaptım aynisini kayıtlı çocuk bulunmamaktadir dedi
Gorunmesi gerekiyor aslinda
Merhaba kizlar ben başvuru yapamıyorum bir türlü ikili aşamadaki bilgilerini güncelle diyor güncellemeyle basinca NFC özelligini açmanız gerekiyor diyor benim telde öyle bir özellik yok nasıl başvuru yaptınız acaba
Ptt gıt ordakı görevliye sorun onlar numaranızı onaylıyor onaylandıktan sonra tekrar e devleten başvuru yapın bıde ailem uygulamasını ındırın
Ailem uygulamasıni indirdim yinede olmadı aslında bütün bilgilerin var ama güncelleme yapmıyor nedense
İki aşamalı falan dıordu bende de gıtım ptt telefon numaramı güncelledi oldu
Evet bana mesaj gelmişti gittim halk bankasına aldım mayis ayında doğdu bebisim
Tamam çok teşekkür ederim bende öyle yaparım artık
Bendede aynısı oldu kimliğim eski ve telefonumda NFC özelliğinde olmadığı için 144 aradım sordum eşim kendi TC numarasındanda yapabilir diye söylediler eşimin yeni kimlik telefonunda NFC ozelligi var o başvuruyu yaptı kendi telefonunda kendi TCsiyle oldu bakalm ne zaman sonuçlanır ![]()
Bende dün abimin telefonuyla yaptım onun telinden kendi e devletine girdim istenilen ayarları yapıp geri kendi telinden başvuru yaptım hayırlısı bakalım