Doğum yardımı

Kızlar yardımlar yatmış mı bilginiz var mı bugün yatıcağı söyleniyordu ?

Ben sisteme giris yaptim ama taleplerim kismi açılmıyor hata veriyor musteri hizmetlerini aradim farkli bir cihazdan giris yapip kontrol etmemi soylediler az sonra esim bakicak

Bende baktım taleplerim kısmında devam ediyor yazıyor

Halk bankasına tc üzerinden yatırılmış bilginşz olsun

Doğum yardımı başvurunuzun durumunu Bakanlığımızın “İlköğretmenim Ailem” mobil uygulaması üzerinden uygulamasından takip edebilirsiniz. Doğum yardımı başvurusu Mayıs/2025 ödeme dönemi için kabul edilen ve hak sahibi olarak belirlenen kişiler kimlik numaralarını belirten belgeleri ile Halkbank şubesinden hak etmiş olduğu ödeme tutarlarını alabileceklerdir.

Şöyle bir mesaj gelmiş ama giremedim

Bende giremedim ama para yatmış mı oluyor

Anladığım yattıysq bile bu uygulamadan onay ve belge istiyolar sanırım neyse ilerleyen günlerde görürüz

Uygulamayi indirdiğiniz zaman cocuk kısmına e devletten ekleyin daha sonra uzerine tiklayin cocugunuzun isminin ödeme görünüyor bende yatmis olarak mevcut

Ben yaptım aynisini kayıtlı çocuk bulunmamaktadir dedi

Gorunmesi gerekiyor aslinda

Merhaba kizlar ben başvuru yapamıyorum bir türlü ikili aşamadaki bilgilerini güncelle diyor güncellemeyle basinca NFC özelligini açmanız gerekiyor diyor benim telde öyle bir özellik yok nasıl başvuru yaptınız acaba

Ptt gıt ordakı görevliye sorun onlar numaranızı onaylıyor onaylandıktan sonra tekrar e devleten başvuru yapın bıde ailem uygulamasını ındırın

Ailem uygulamasıni indirdim yinede olmadı aslında bütün bilgilerin var ama güncelleme yapmıyor nedense

İki aşamalı falan dıordu bende de gıtım ptt telefon numaramı güncelledi oldu

Evet bana mesaj gelmişti gittim halk bankasına aldım mayis ayında doğdu bebisim

Tamam çok teşekkür ederim bende öyle yaparım artık

Bendede aynısı oldu kimliğim eski ve telefonumda NFC özelliğinde olmadığı için 144 aradım sordum eşim kendi TC numarasındanda yapabilir diye söylediler eşimin yeni kimlik telefonunda NFC ozelligi var o başvuruyu yaptı kendi telefonunda kendi TCsiyle oldu bakalm ne zaman sonuçlanır :woman_shrugging:t3:

Bende dün abimin telefonuyla yaptım onun telinden kendi e devletine girdim istenilen ayarları yapıp geri kendi telinden başvuru yaptım hayırlısı bakalım