Doğum yardımı

Hanım doğum yardımı alan larınız varmı

Ben aldım canım mesaj geldi Halkbank şubeden kimliğimle aldım

E devletden mi başvuru yaptın ve kaç gün sürdü

Evet e devletten başvuru yaptım Nisan ım başında yaptım başvuruyu diye hatırlıyorum 28 mayısta mesaj geldi halk bank şubeden alabilirsiniz diye gittim tc m le çektim mart ayında doğum yaptım iki aylık ücret yatmıştı diğer aylarda ise cep telefonuna kod gelecek onunla ATM den çekebilirsin dediler

E devletten doğum yardımı başvuru yaz başvuru yap sanırım hemen sonuçlanır seninki çünkü ben başvurular başladığında yaptım başvuruyu o yüzden uzun sürdü . Artık başvuru yapan herkes alabiliyor diye biliyorum

Tm cnm sağol bana tek seferlik 5000 yatar sanırım ilk çocuk çünkü devamlı yatmaz galiba

Hmm aynen canım

Bu yardım sadece 2025 doğumlu bebekler içinmi acaba

Galiba :pleading_face: biz de 2,5 ayla kaybettik

Evet canım 2025 de doğanlar için

Hmm nasip ya , çok yüksek bi meblağ değil ama bizim için gerçekten iyi oldu eşimin borçu var o yüzden en azından bez parası çıkacak aradan

Valla ben de isterdim :pleading_face: bez mama kıyafet alınırdı yani

Bizde kaybettik ozaman bi kaç ayla nasip​:person_facepalming:

Aynen çok iyi olurdu canım ben gecem çektim işte iki kızım var bayramlıklarını aldım bez stoğu yaptım arttı bile biraz bi ay alırım diğer ay atarım kenara birikim yaparım çocuklara diye düşünüyorum

Öyle canım nasip sağlık olsun

Bende yetisemiycem 1 ayda dogarsa galiba 4 ayda ancak gonderiler 500 euro