Hanım doğum yardımı alan larınız varmı
Ben aldım canım mesaj geldi Halkbank şubeden kimliğimle aldım
E devletden mi başvuru yaptın ve kaç gün sürdü
Evet e devletten başvuru yaptım Nisan ım başında yaptım başvuruyu diye hatırlıyorum 28 mayısta mesaj geldi halk bank şubeden alabilirsiniz diye gittim tc m le çektim mart ayında doğum yaptım iki aylık ücret yatmıştı diğer aylarda ise cep telefonuna kod gelecek onunla ATM den çekebilirsin dediler
E devletten doğum yardımı başvuru yaz başvuru yap sanırım hemen sonuçlanır seninki çünkü ben başvurular başladığında yaptım başvuruyu o yüzden uzun sürdü . Artık başvuru yapan herkes alabiliyor diye biliyorum
Tm cnm sağol bana tek seferlik 5000 yatar sanırım ilk çocuk çünkü devamlı yatmaz galiba
Hmm aynen canım
Bu yardım sadece 2025 doğumlu bebekler içinmi acaba
Galiba
biz de 2,5 ayla kaybettik
Evet canım 2025 de doğanlar için
Hmm nasip ya , çok yüksek bi meblağ değil ama bizim için gerçekten iyi oldu eşimin borçu var o yüzden en azından bez parası çıkacak aradan
Valla ben de isterdim
bez mama kıyafet alınırdı yani
Bizde kaybettik ozaman bi kaç ayla nasip![]()
Aynen çok iyi olurdu canım ben gecem çektim işte iki kızım var bayramlıklarını aldım bez stoğu yaptım arttı bile biraz bi ay alırım diğer ay atarım kenara birikim yaparım çocuklara diye düşünüyorum
Öyle canım nasip sağlık olsun
Bende yetisemiycem 1 ayda dogarsa galiba 4 ayda ancak gonderiler 500 euro