Doğum yardımını atmden alabilen var mı acaba her defasında bankaya bebekle gitmek zor oluyor yakınım da da yok banka
Maalesef canım ben Mayıs ayından beri alıyorum her seferinde şube den aldım geçen sefer gittiğimde sordum bize ilk aldığımızda telefonunuza bir kod gelecek onu girerek ATM den çekebilirsiniz her ay dediler ama kod gelmedi dedim kadında öyle bişey henüz kesinleşmiş ve yürürlüğe girmiş değil zaten herhangi bir şey olursa size bilgilendirme mesajı gelir şimdilik şubeden alacaksınız dediler. ATM de çok saçma herkesin hesabına yatirsinlar parayı isteyen karttan harcar isteyen çeker harcar yani bizde bu şekilde her ay bebekle banka köşelerinde beklemeyiz zaten herkese aynı gün yattığı için aşırı kalabalık oluyor banka
ben o yüzden bir kaç gün geç gidiyorum
Aynen vala perişan oluyoruz bıbyardım yapacaklar onuda burnumuzdan getırıyorlar havalar sıcak bebekle gıdınce huysuzluk yapıor bızde sorduk qyynı cevabı verduker bankada çalışanlar içinde zor bence bunu hesaplara yatırmalılar anladık bıze yardım veriyorsunuz gozumuze soka soka demeye gerek yok yanı
Aynen ya bide benim evim merkeze baya uzak mahvoluyorum.belediye otobüsüyle 1 saat sürüyor.