Doğumdan sonra benim gibi olan var mı?

Kızlar doğum yapalı 11 ay olmak üzere. Ben doğumdan sonra 22 kg verdim. Özelikle birşey yapmadım bunun için. Zaten ilk 15 günde 14kg gitmişti. Şimdi son zamanlarda sürekli halsiz ve bitkin hissediyorum, sürekli birşeyler yemek istiyorum, şekere düştüm. Günde iki tane Çikolatalı gofret yiyorum ama kesmiyor. Bunun yanında enerjim dermanım da yok birşey yapmaya. Kan değerlerime baktırdım, tiroit, demir, kan şekeri normal. Sadece d vitamini düşük çıktı şimdi vitamin kullanıyorum ama hiç normal hissetmiyorum, aniden ter basıyor vs :pensive_face:

Verdiğim kiloyu şu yüzden yazdım, doktor dedi ki çok dramatik bir kilo kaybı olmuş, çok aşırı bu. Vücudum kendine anca yettiği için sütüm de azaldı.

Ya ben de yesem gelip gidip sürekli çikolata yerim ama kendimi durduruyorum iki tane yeter diye. Şekerim mi var diye düşündüm ama yok. Bilmiyorum nasıl olacak. Eşim bile farkediyor, doğum seni çökertti eskiden cirit atardın evde diyor. Gezme diye başının etini yerdim, şimdi bir çıkıp geliyoruz yerimden kalkmak istemiyorum. Çoğu zaman da planı ben iptal ediyorum aman boşver evde oturalım kim hazırlanacak diye.

B12 nasıl ?o düştüyse çok bitkin oluyor insan. Ben düştü mü düşmedi mi bilmiyorum ama doğumdan beri hiçbir şeye dermanım yok. Depresyon gibi ama değil. Üstüme toprak atsınlar bende uyuyayım o şekilim . Bebeğime anca enerjim yetiyor. 1 buçuk aylıkken sütüm kesildi . Çoğaltmak için herşeyi denedim. En son solgarın brewers yeast b12 ilacını aldım. Sütüm geri gelmedi ama enerjim gelmeye başladı. O biraz daha derman verdi bana. İstersen bu tarz vitaminler al iç iyi geliyor b12 içeren herşey

B12 de normal. Yakın zamana kadar böyle değildim son zamanlarda böyle oldum. Kan değerlerim genel anlamda iyi. Üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdim ondan mı kaldı bilmiyorum.

En başta şekeri kesmeli ya da azaltmalisiniz. Sonra bol oksijenli güneşli bir yerde park olur orman olur yürüyüş mühim :ok_hand:t2: Enerji verici çiğ kuruyemişleri günlük bir avuç içi kadar Fındık, badem, ceviz özellikle. Şeker isteği için hurma, incir, dut kurusu deneyebilirsiniz. Dut kurusunun çayını çok seviyorum , yoğurda karıştırıp da yiyorum ben çok faydalı :smiling_face_with_three_hearts: Bir de iğde çekirdeği tozu var yoğurda kattığım. Tahin pekmez karışımı günlük tüketebilirsiniz güzel enerji veriyor.

Çok teşekkür ederim deneyeceğim inşallah.

valla masaallah iyi vermişsin ben hamileyken 5 kilo almıştım doğumdan sonra vermeyi bırak üstüne 6 kilo aldım hayır anlamadığım millet doğumun haftasına -10 kiloya kadar düşerken ben nasıl aldım :face_with_peeking_eye:

evlendigimde çok zayiftim hamileyken yırtılma falan aşırı oldu 3 parmak kalınlığında yirtiklarim vardı 3 doğumla iyice büyüdü şimdi zayiflasamda karnım kalıyor hem sarktı hem yırtık :pensive_face::face_exhaling:

Emzirmekden ve dinlenememkden oluyor bı ara bı yerde okumuştum emzirmek bı saat spor yapmak la.es degermis bende öyle halsiizm devamlı ama vitaminlerim düşük benimde eğer gün içinde kendi mi fazla.yormazsam bide yarım saatde olsa uyursam o bana yetiyor daha dinç oluyorum ama eğer sürekli iş yaparda uykusuzsam daha beter oluyorum mümkün oldukça kendinizi yormayın ve azda olsa bebek uyuyunca yatıp dinlenin son zamanlar uyumak bana iyi geldiğini fark ettim sürekli çocuk uyudu gi nda iş yapardım ama baktım cocuklar okuldan gelince batırıyor hiç yapmamksa dönüyor geri toplayim deyince de ben daha beter oluyorum saldım bu aralar mesela dün hiç dinlenmedim Uyumadim gündüz babamın hastane işleri vardı yaninda oldum akşam bı baş ağrısı bi ter basmasi başladı ilaç içip hemen uyudum

Metabolizma konusuna katılıyorum, bekarken de hızlı kilo verirdim. Biraz derslere yoğunlaşsam veya sınav dönemi gelse hemen kilo verirdim. Bu sefer doktor şok geçirince benim de canım sıkıldı. Altında kötü birşey olmasından korktum.

Bebeğim çok hareketli sabahtan akşama kadar ayaktayım. Azıcık uyusa hemen bir işe koşuyorum. Gündüz ne yiyorsam ayakta hızlı hızlı. Belki bu temponun etkisi vardır dediğiniz. Bir de bebeğim son 3-4 aydır gece saat başı uyanıyor. Hiçbir şey anlamıyorum uykudan.

Beninkide öyle sürekli kucakta bu ara bıktırdı iyice gece uykusu karışık bazen iki saate bir hazen saat başı hiç belli olmuyor sürekli salyasi akıyor dişte çıkamadı gitti atakmifir nedir anlamıyorum 10 ayda uzun süren atak varmış yine

https://share.google/images/XJHrVRjXOPKsjQbtv

bundan biraz daha fazla benimki

sizinde mi dış hiç yok bizde de çıkmadı niyeuse abileri 8 aylık cikarmisti bu 10 aylık olmaya iki gün var hala yok

Bizim 8 disi var yaz dönemi arka arkaya çıkarttı şimdide geriye azıları ve köpek dişleri kaldı şiş salyasi akıyor devamlı ama daha başka çıkan olmadı çıkamadı dediğim daha devam ediyor diş belirtiler patlayan yok şişmiş baya hemşire de hepsi birden çıkacak şiş diye ama bekliyoruz bakalim