Dogumdan sonra hamilelik

Kizlar 50 gun oldu dogum yapali gecen dr gittim yumurtaliklarin acik dollenmeye hazir dedi cocuk dusunuyorsan tekrar dedi bizde korunmasiz iliskiye girdik esimle ve suan cok korkuyorum dogumdan hemen sonra hamile kalan oldumu

Öncelikle doktorunuzun tutumunu hiç doğru bulmadım. Normal ya da sezeryan fark etmez her kadına doğum sonrası kendisini hem fiziksel hem de psikolojik olarak toparlaması açısından hemen hamilelik önerilmez. Benim de 40 kontrolümde doktorum yumurtaların oluşmuş, bu yeniden hamile kalabileceğini gösterir o yüzden mutlaka korunmalisiniz dedi ve korunma yöntemleri hakkında bilgilendirdi. Hemen hamile kalmak istiyorsanız karar sizin tabiki Bebeğiniz daha çok minik, umarım gönlünüzden geçen olur :cherry_blossom:

Ben 1 kasımda doğum yaptım ve şuan 7 haftalık hamileyim aralarında 11 ay olacak

Ben istemiyorum ve bu yuzden korkuyorum zaten korunmasiz jliski yasadim tekrar

Ayyy çok büyük cesaret tebrik ederim sezeryan mi olmustun normal mi açıkçası ben de çok istiyorum 2. Bebeği ama sezeryan oldum iç dikişler falan diye korkuttular beni bişey dedi mi Dr. Ne diyor benim kızım şuan 5 aylık tam :face_with_peeking_eye:

Bende doğumdan sonra iki defa adet gördüm şuan hamileyim 10 haftalık kızımda 5.5 aylık

Hamile kalmak istemiyorsanız niye önlem almıyorsunuz sonra korkuyorsunuz buna anlam veremedim

  1. Çocuğu düşünmüyorsanız size tavsiyem mutlaka bir korunma yöntemi kullanın. Bekleyip olup olmadigini öğrenmekten başka bir şey seçenek yok şu an.

Bana yapmicam diye soz verdi normal dogum

Bacim erkegin sozune guvenmi olur o an kendi zevkine bakar bi an once korunma yontemine bak

Olsun o zaman sağlıkla gelsin ikiz gibi olucaklar

Yok kız bn her ılıskıde n sonra bakıyom​:joy:o dıvı var mı yok mu dıye bı,dw gerı cekme yontemj yapıyok. Bır ara hamıleyım sandık ıkımızde .prezervatif kulandık ıkı kere baska kulanamadık ben prezervatif daha cok korkuyom ya yırtılırsa dıye

Eger ılıskıye gordıgınde bosaldıgını gorduysenız bunun da korunma yontemı var ertesı gun hapı almanız gerekırdı .

Gecenin korunte nerden alcam bacim

Bnm bıldıgım kadarıyla ılıskıden sonra kafının dırek ayaga kalkıp temzılenıp gezmesı lazım ve eger ıcınız rahat etmıyorsa sabah olunca eczaneden ertesı gun hapı alıp yutarsınız oylede borsey olmuyır bıldıgım kadarıyla .

Tekim evden disari cikamiyorum ki alayim esim zwten cocuk jstiyo habire o hic almaz

O zaman ayvayı yediniz :joy::joy::joy:en onmelısı esını bılgılendırmek . Dhaa cocuga hazır olmadıgınj soyle . Bn oyle yapıyordum. :joy::joy::joy:

Ben prazevatifle hamile kaldım bı defa yırtıldı ondada tutmjs bebek şuan üçüncüyü dogurudm

Ben 50 günlükken daha ağrı çekiyordum ayyy okuyunca bir hoş oldum :woozy_face::woozy_face: istemiyorsanız hayır diyeceksiniz buna ne doktor ne eşiniz karışabilir beden sizin aaa bu ne? Herkese göre hava hoş ya. Allah korusun siz her tedbiri alın da ondan sonra olursa yapacak bir şey yok. Hem prezervatif hem geri çekilme öneririm. Erkeğin de zevkine bırakmayın bu riskli işi bebeği onlar doğurmuyor ağrılar sızılar hep bizim çok istiyorsa böyle. Susacak zamanını bekleyecek sezeryan olsun normal olsun ne 2 yılı? Ben isteyene kadar beklemek zorunda eşim. Yaşı geçmiş yok bebelerin yaş aralığı az olsunmuş kim ne derse desin ağzının ortasına alır cevabı. Çok istiyorsan sen doğur. O kadar…

Hahahhaa prezervatif korkulu ruyam​:joy::speak_no_evil: