Arkadaşlar lohusalıktan sonra ilk reglinizi ne zaman oldunuz emziriyorum üç gün sonra bir ay olacak regl olmadım. Olsam direk spiral taktırcam ama olmadığım için gerginim. Bu ikinci bebeğim ilkinde hemen düzenli sekilde olmuştum. Süt koruyor falan diyorlar ama içim rahat değil bu sekilde
Süt koruyor diye bi şey yokk canm regl olmasan bile hamile kalabilirsin bnm kızım tam 5 aylık Emziriyorm ilk regl yeni gördüm kişiden kişiye değişebilir 2 yıl bile regl olmayan var
Birazda genetik bir durum sanırım, benim annem iki yıl olmamıs mesela ablamda iki yıl olmadı bende dogum yapalı sekiz ay olacak olmadım henuz..
Lohusa kanamam az az 50 gün sürdü 4 ay oldu doğum yapalı 2 adet gördüm . Kişiden kişiye değişir. Süt adet olmaktan korur hamilelikten değil
Ben doğum yaptıktan 4 ay sonra adet gördüm bu süreçte regl görmeden spiral taktira biliyormussun kan veriyorsun hamile olmadığına emin oluyorlar takiyorlar bana şehir hastanesindeki doktor söyledi
Duydum ama rahim açık olmadığı için canın daha çok yanıyormuş diye duymuştum. Ama olmamaya devam edersem öyle yapıcam dediğiniz gibi süreç uzun olursa bu stresle yaşamak çok zor olur benim için
Bebegim 3 aylıkken regl oldum bende
Kızım 6 ay 21 günlük ben hala regl olmadım ![]()
Bebegim 2 ay 15 günlük bugün regl oldum
Süt korumuyor. Doğumdan 2 ay sonra oldum 6 ayda olmayabilirsin 2 yılda değişir bu
Ben bugun oldum tam 7 ay 28 gün sonra vay be cok mutluyumm
annem gibi iki yıl olmam diye dusunuyordum ama oyle olmadı
Darısı başıma inşallah biz de yarın 2 bucuk aylık olucaz inşallah
Kimisi de erken dedi bilmiyorum ki ![]()