Merhabalar 10aylik olduk ama bendeki kilolar duruyor veren arkadaşlar varmı nasıl verdiniz acaba
6 ay önce dığum ysptım kızım 40 lıyken çok zor dönemlerden geçtik 6 hünde 6 kilo vermiltim stres ve üzüntüden dolayı kızım iyileşince yine kiloları aldım tabiki ama kızım her rahatsızlandığın da kilo verdiğini fark ettim şuanda diş dönemi çok yorucu geçiyo inanın yemek yemeği bile unutuyorm şuan da 3 kilo vermişim
Emzirme dönemi ile zorlanıyorum bende 5 aylığız önceden nevrim dönüyordu yemek yemediğim zaman çok sık yemek yiyordum. Bu ay daha yavaş yavaş 2 öğün yer oldum ama hala kiloları veremedim hatta üstüne de aldım .
Ewet emzirdiğimiz için çok da bi diyete gireemiyoruz maalesef
Evet malesef öyle. Nasip olursa hedefim 6. Ayı ile ek gıdaya geçtiğimizde yine tadımlar vs. Olcak başta ama yine un içeren gıdaları kesmek daha et salata tarzı proteim ağırlıklı diyet ve evde spor yapmak gibi şartladım ya kendimi 1 ay var adapte etmem lazım kendimi ![]()
![]()
Yeni doğum yaptığımda 7 kilo pelmezi 1 buçuk ayda içmiştim sütüm olsun diye çok şükür oldu ama kilo olarak yarısı geri döndü bana
Bizde yeni ek gıdaya geçtik ama hâlâ emmek istiyo diye giremiyorm diyete bende 7,8 aylıkken dikkat etmeyi düşünüyorm o zaman tam anlamıylar ek gıdaya katı gıdaya geçmiş olur en azında ek gıda doyurmuş olur şuan ek gıdaya açık bi bebek değil sevemedi
57 kiloyla hmile kaldm 9 ay once 85 le doguma gittim kizim 9 aylik 59 kiloyum
Kendiliginden gitti okula giden bide kizm var hep kosturmaca ozel bisey yapmadim sadece az gobegim kaldi
1 sene oldu doğum yapalı doğumdan 1 ay sonra eski kiloma düştüm daha veremedim şimdi diyetisyene gidiyorum
Benim kizim da 9 aylik suan 50 kilo ile hamile kaldim 68 ile dogum yaptim dogumdan sonra 58 kiloya düştüm emzirme doneminde 63 kiloya ciktim 3 aydir falan diyet yapiyorum yani diyet degil de yediklerime dikkat ediyorum biraz daha ekmek az yemeye calisiyorum suan 56 kiloya kadar düştüm biraz daha vermem gerekiyor 6 kilo daha verirsem cok mutlu olacağım bakalim gayret ediyorum
Canım diyetisyenle veriyorum zaten kilolu idim ben dedim Vira bismillah bide emzirmiyorum ondan rahatım 8 aylık bebişim
Çok güzel gitmiş maşallah
Bende spor yapmak istiyorum ama nasıl yapacağım inanki bilmiyorum ev içerisinde koşusturma halindeyim ama yemek konusunda of ki off
Yemegi cok yedigin icin iste biraz kisman lazim
Şöyle kolay bir yöntem olsa degilmi olsun ya sağlık yerinde olsun inşallah veririz kizlar kilolari
1 buçuk ay oldu doğum yapalı 9 kilo verdim vermek için hiç uğraşmadım evim dubleks ondan galıba in çık in çık istemsizce gitti kilo tabi göbek var istediğim kiloda değilim. 63 ile hamile kaldım 70 ile doğum yaptım şimdi 61 kilodayım istediğim 52.53
Valla ben de emzirirken veriliyor dedikleri icin hoc dikkat etmedim hamileyken
sonra kilolar gitmeyince mecnur diyet yapmak zorunda kaldim
64 kiloda hamile kaldım 5. Aya kadar 8 kilo verdim doğuma da 65 kiloda girdim 9 kilo aldım yani doğumdan hemen sonra 57 kiloydum şimdi 3 aylık olduk 60 kiloyum ve almaya devam ediyorum emzirdigim halde emzirirken kilo alınmaz pek ama ben aldım veremiyorum da çünkü emzirince çok açıkıyorum nasıl vercem bilmiyorum
yalnız değilsin canım kilon ancak emzirmeyi bırakırsın ondan aylar sonra düzene giriyor ilk kızımda öyle olmuştu benim
Emziriken çok açıklıyorum ya inşallah canım basarabilirim