Doğumdan sonra

Doğumdan sonra gaz sorunu yaşayan var mı acaba ? Afedersiniz hayatım boyunca hiç bu kadar gazım olmamıştı neden olabilir aynı sorunu yaşayanlar öneriniz var mı

O kısım genişlediği için hava alıyo oda gaza dönüşüyo o yüzden oluyo tabi normal doğumsa eğer ama sezaryansa nedenini bilmiyorum

Normal doğum ve çok zor geçti doğumum

25 gün oldu

İnşallah geçer ya