Doğumdan sonra gaz sorunu yaşayan var mı acaba ? Afedersiniz hayatım boyunca hiç bu kadar gazım olmamıştı neden olabilir aynı sorunu yaşayanlar öneriniz var mı
O kısım genişlediği için hava alıyo oda gaza dönüşüyo o yüzden oluyo tabi normal doğumsa eğer ama sezaryansa nedenini bilmiyorum
Normal doğum ve çok zor geçti doğumum
25 gün oldu
İnşallah geçer ya