Geceleri emzirip uykuya yatırdıktan sonra kaç saatte bir emziriyorsunuz emmek için kendisi mi uyanıyor bebeğiniz.
Kendisi ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum genelde 3-4 saat arası uyanıyor bazen 2 saatte bir kalkıyor tam emmeyip uykuya daldığı zamanlarda yine emziriyorum doymamıştır diye
3 ay 24 günlük 40 indan beri gece kaldirmadim kendisi isterse kalkıyor yoksa sabaha kadar uyuyor gece yatisi 12 de derin uykusu başlıyor
Ben de aslında kendim uyandırmıyprum emzirmek için, ilk 2 ay mama takviyesi de veriyordum o zamanlarda gece 5 saat kadar uyuduğu oluyordu ama 2 aydır hiç o kadar uzun süre uyumuyor. 2-3 saatte bir uyanıyor, sadece emdiği için mi sık uyanıyor diye merak ettim herkeste aynı mıdır diye.
Emmekle ilgili değildir belki sizide istiyor olabilir ben sadece emziriyirum mama vermedim hic
Peki iki memeyi de emiyor mu uyandığında
Yok bı tarafı veriyorum 8 10 dk emip uyur bazen süt azaldığında daha uzun duruyo
Zaten doğumdan beri benimle uyumak istiyor, ilk 4 gün ben hiç uyuyamadım ne zaman emzirip beşiğe koysam hep 5 dk geçmeden uyandı en sonunda dayanamayıp yatarak emzirdim. Sonraları tekrar beşiğe koydum alıştırdım ama beşikte daha sık uyandı. Uyanıp meme arıyo sürekli, yetmiyo desem yine takviye olarak mama vermeyi deniyorum ama içmiyor mamayı asla
Emzik verdiniz mi
Evet emziği bazen gece derin uykudayken kabul ediyor memeyi çekip emziği veriyorum, ama bazen de çok geçmeden emzik olduğunu anlayıp uyanıyor. Şimdi yeniden beşikte uyutmayo deniyorum az önce koydum ağlayarak uyandı
sanırım daha çok zaman verekiyor istikrarlı olup tekrar tekrar beşiğe koymayı düşünüyorum. Uzun süre uyumamasının sebebi acaba tam doymuyor mu diye merak ettim, benim kızım da tek memeyi emip öyle uyumaya devam ediyor 2 saat sonra uyanınca diğer taraftan emziriyorum ben de
Bence uyanıyor tekrar uykuya dönmek için memeyi arıyor, emzik gibi kullanıyor sizi
Benim ki emzikte biberonda almadi kusasi geliyor …Gündüzleri de aynı şekilde beşiğinde koltukta yere serilmiş minderde gibi değişik yerlerde uyutursaniz daha rahat ayrılır belki sizden
Evet büyük ihtimalle öyle ![]()
4 ay 14 günlük bebeğim. Kendisi ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum. Bazen 2-3 saatte bir uyanıyor, Bazen 4 saatte bir, değişiyor. Sadece emip uyumaya devam ediyorsa sorun yok diyor doktorlar. Eğer uyanıp emip sonra da uyumakta güçlük çekiyorsa başka bir sıkıntısı vardır, emerek rahatlamaya çalışıyordur.
Evet biberon verince bizimki de aynı öğürüyor hep. Gündüz yatarak emzirmiyorum aslında kucağımda emerken uyuyakalıyor. Önceden kucağımda sallayarak uyuturdum ayakta dolaşırken, emzik de verirdim öyle uyurdu şimdi öyle de uyumuyor sadece emerek uyumak istiyor
bugün hep beşiğine yatırdım orada vakit geçirdi oynadı, uyutup yatırdım sürekli burda vakit geçirdik ama yine de hala yadırgıyor ne yaptıysam
Hep emip uyuyor, mesela gece 12 gibi derin uykuya geçti diyelim 2 saat sonra kıpırdanıp uyanıyor emip uyuyor o şekilde nerdeyse öğlene kadar hiç uyanık kalmıyor
O zaman altında birşey aramayın, özelikle bu durumu doktordan dinledim. Bebek ne zaman istiyorsa emziriyoruz, o istemediği sürece uyandırmıyoruz. Eğer emip uykuya devam ediyorsa çok güzel. Gece hem beslenme hem uyku bağışıklığı güçlendirir. Yok tekrar uyumuyor huzursuzlanıyorsa bebeğin başka sıkıntısi vardır.
Bebeğiniz sadece karnıni doyurup keyifli uykusuna aynen devam etmek istiyor![]()
Bı kaç zaman deneyin öyle hemen alismaz büyük ihtimal
Anlıyorum tamam o halde
teşekkür ederim cevaplarınız için ![]()