Dualarınızı bekliyorum

Ah o gunler zordu ama coook güzeldi ben bebekleri cok severim . Mis gibi kokar annesi ilk giydiği kıyafeti yıkamadan sakla ben yapamadım coook isterdim.yapmak .

Ayrica sağlıkla büyüt bebeni

Lohusaliginda hayırlı olsunnnn​:blossom::heart:

RABB’ime şükürler olsun ki evladımı sağ salim kucağıma aldım ilk doğuma göre daha kısa sürdü 9 saat suni sancıyla ama çok zorlu bir süreçti mahvettiler beni yine 10 dikiş atıldı şuan tek sıkıntım var sütüm gelmiyor mama takviyesi hastanede yapılıyor ben yine emzirmeye çalışıyorum ama olmuyor emmek istemiyor hafif ağrılarım var oda geçecek inşallah bu çektiğim sancılar acılar artık aklıma geldikçe çocuk düşünmüyorum

Emer emer annesi yavas yavas daha hersey cok yeni mama fazlasiyla takviye yapabilirsin yutkunma refleksini yeni yeni ogreniyo ve cok zayif daha dudak kaslari yavas yavas hersey yoluna girer oyle bisey var ama dedigin gibi kesinlikle yasadim dogum sayisi arttikca dogum suresi azaliyo ebe soylemisti gercekten de dogruymus 6 saatte hersey oldu bitti catlamaya geldim ama allah tan cok sakin ebelerim dogum doktorlarim vardi.