Düzeltmiş 4 aylık biberon reddi yaşayanlar

Merhaba Anneler benim bebeğim prematüre düzeltilmiş 4 aylık 1.5 aydir aşırı biberon reddi yaşiyoruz son 1 hafta da 100 gr kilo aldı. Kaç doktora gittiysem çözüm bulmadım böyle sorun yaşayip da az da olsa çözüm bulan var mı bu arada 4-5 biberon aldım başlıkları değiştirdim mama değiştirdim ama yok çözüm bizde

Benim göğüs ucum yara olduğu için sağıp vermeyi denemiştim ben de biberonla kesinlikle istemedi çay kaşığıyla denedim bir kaç kaşık alıp ağlıyordu onu da istemedi çay bardağıni ağzına dayadım öyle içti yavaş yavaş su siralar onu da istemiyor ama deneyebilirsiniz bardakla icirmeyi

Aslında onu hiç demedim şırınga denedim çok ağladı kaşık biberon dedim yarısını döküp yine ağladı onlarla olmadı ek gıdaya da başlayamıyorum düzeltilmiş 4 aylık olduğu için doktor daha çok erken dedi daha destekli oturamıyor. Artik her yolu denemeye hazırım. Bardağı da deneyecem teşekkür ederim

Bu dönemlerde aslında meme mama reddi çok fazla olıyor değişik pozisyonlarda vermeyi deneyin . Misal kucakta veriyorsanız bir yere yastık üzerine yatırıp verin mesela örnek olsun diye dedim Allah kolaylık versin

Rica ederim inşallah işe yarar bazen çaresiz kalabiliyoruz malesef her yolu denemek lazim

İlk zamanlar zor diyordum bu zamanlar daha da zor Allah tüm annelere kolaylık versin :folded_hands:

Ayakta zar zor içiyor 1 saati buluyor durmadan diliyle itiyor kollarımda derman kalmıyor