Ecuk utanarak birsey soracam bakabilir misiniz?

Bunun psikolojik bir zemini var gibi duruyor destek al istersen bizde 4 buçuk senelik evliyiz artık utanma mutanma lugatta bile yok :joy::joy:

Vaaay beeeee bende kocamı gormeynınce uzun sure fln yakınlasmayınca . Sonra bırden yakınlasınca dokundurturamıyırum kendıme opemıyor bıle :joy:alısmam gerekiyor yoksa ufkum kesılıyor :joy::joy::joy:

Evet var pıskoljık bır nedenı belkı daha once okumusumuzdur burds acmıstım ozel bı konu

Ha yok o konuda rahatım hatta temas edecem illa elim kolum ayağım illa bı yerim değecek TV izlerken bile ama iş şeye gelince :crazy_face:

Ama dok benı ıylestıremez bu zır delı der bnle ugrasmayı bırakır :joy::joy::joy:

Ya bnde temas bağımlısıyım esım ısten gelınce elını belıme koyması gerekıyor :joy:hamıleıken de elını alıp karnıma yapıstıryordum. O cekıyordu uyuyordu bn uyandırp tekrardan karnıma koyuyordum

Aynen aynen :sweat_smile:

Çok üzülerek yazıyorum bunu ama kadınlar doğumdan sonra ilk aylar zevk almıyormuş yaparken ve ben de deneyip hiç bisey hissetmeyince araştırdım ve çok üzülmüştüm açıkçası ben libidosu çok yüksek biriyim şimdide can istiyor ama yapınca hissetmediğim için vazgeçiyorum. 6 aya kadar bu böyleymiş sabırla 6. Aya yaklaşmayı bekliyorum o zaman vücut yavaştan toplanıyomuş %80 oranında hissetmeye başlanıyormuş tam olarak eskiye dönme 1 yılı bulabilir hatta geçebilirmiş arkadaşlar :roll_eyes::roll_eyes: kocama diyorum kendi işini kendin hallet ben bişey hissetmiyorum o yüzden pek istemiyorum diye :joy:

Öyle mi okumamışım sanırım kusuruma bakmayın :hugs:

Kız ne kusuru :joy:okumak zorunda degılsın kı :joy::joy::joy:

Aaaa oyle mı oluyormus .

Bende dogum edeli 5 ay oldu normal dogum 8 cm le dogum ettim benimde ayni iliskiye girince bazen canim aciyo normal gunlukdede bazen agriniz oluyomu aciyomu benim agriyo

Maalesef :joy:

Ara ara oluyor bnm ıcı acımıyor kesi atıldı fış dıkıslerım acıyor ve ılıskıde de oyle ıc degıl dış acıyır .2 reglımde cok acımıstı meslq telrardan fıkıs atılmış gıbı acıyordu .

8 ay oldu. Hicbisey hissetmiyorum. Girdiğini anlamıyorum bile. O yüzden hiç zevk de almiyormm . Eşim de biliyor bunu söylüyorum. Sadece onun işi görülüyor yani. İlişkimiz buna döndü.

Ya girmiyor zaten zor giriyoda sıfır zevk yani çok kötü bişey neden kadınlar hep zararda :roll_eyes:

Aynı durum yeminle normalde çok isdekli biriyim ama bu aralar hiç isdek yok 0 birden çok çok afedersiniz bir kuruluk var bende sulanma yok çok özel oldu bu afedersiniz kızlar inşallah böyle gitmez eskisi gibi olmak isdiyorum

Yemin ederim aynı durum sulanmada yok ağrı var bende eskidende acıturdı ama geçerdi şimdi öyle diyil böyle olmasını isdemiyorum zevk almak bizimde hakkımız normap doğum yaptım daha 2 ay bile olmadı böyle devam ederse yatak ılışkimiz sarsılır çok afedersiniz eşimde isdekli biri

Okey jeller var onlardan kullanabilirsin çok işe yarıyor zararsız oradaki ph a uygun

Kız kullanıyorum zaten ama işte insanın kendisi başka aynı olmuyor ki