Dogum yapalı 3,5 ay oldu ve esımle ılıskıye gırerken hala canım acıyor bu normal mı ?Bırde ben hiç zevk almıyom esımı tatmın edıp yatıyom . ![]()
yerı gelıyor bn esımden daha isteklı olsam da ilişkıden hıc bırsey anlamıyım . Bana sarılması benı daha cok mutlu edıyor galıba . Normalda opuş** cok sevmem ama dogumdan sonra oda cok ıtıcı gelıyor . Valla esım uzuluyor mu hoc bilmiyom. Ama opunce fln agzımı sılıyom
kb. Cok ozel oldu ama tek bende mı boyle yoksa dogum yapan annelrde bu oluyor mu merak etım
Bi öyle bişey yaşanıyor doğru
biz 5 aylık olucaz yavaş yavaş kendime gelmeye başladım açıkçası ben söylüyorum artık neyi nasıl istiyorsam ![]()
![]()
Ben söyluyemıyom. Hala utanıyorum esımden ![]()
![]()
o yuzden bızım ısler gece oluyor . Daha cok onun için çalısıyok![]()
![]()
Valla biz de haftada bir birbirimizi yakalayabilirsek bırakmıyorum da bakalım bu konuya benim de artık ağırlık vermem lazım ![]()
3 çocuklu evde yakalamakta zor bizde
doğumdan sonra herkeste olan bişey galiba bu![]()
![]()
Hahah ver ver …
Ya bnde dogumdan oncede vardı esım soyluyor ama ben ıstıyom ama utanıyom![]()
o bnm ıstedıgımı yapsada bn rahat olamıyom
Sen herşeyi yaz ben burdan he he deyim extra yazmama gerek yok ![]()
Doğumdan sonra bende de uzaklaşma olmuştu. Kötü kötü de bakmışım bir aralar eşim söylemişti o yüzden yaklaşma konusunda tekrardan yani bir cekinmiş eşim.
Zamanla eski duzenimize döndük ama olur öyle şeyler ![]()
Kız anlamdım dedıgını
Biz genelde zaman bulamıyoruz genellikle çocuklar hep evde okul çıkışı kursları odevleri derken saat 23 oluyo ondan sonra bebeği uyut açsan bişey ye derken uyuyakaliyorum
Ayni dertlerden muzdaribiz diyorum ![]()
![]()
Hahhab esıne cok guldum
ıyı barı zamanla duzelıyorsa
Hhheee![]()
![]()
Bende aklıma gelince gülüyorum
Bizde düzeldi en azından ![]()
Aman cocuklu da cok zor bız ılıskıde hıc ses cıkartmayız bebe uyanmasın dıy bnm aklım cıkky uyancak dıy o yuzden bnde tık olmuyor
zaten zvk almadıgım ıcın esımın ısını halledıyok bna soruyor ama z**k alıyon mu dıy almasamda aldım deyvırıyom napam ![]()
![]()
![]()
![]()
Bızde duzelcegınj cok sanmıyom ya 3 sene olcak daha ıcımdekı utancı atamadım bır ıkı kere utanmadan denedım ama yıne rahatsız olan ben oldum ![]()
![]()
Bebe uyansa yine iyi ötekiler duyarsa sıkıntı resmen sarkidaki gibi aman sştt kimse uyanmasın gizlice yapalimda çocuklar duymasın diye ugrasiyorz ![]()
![]()
Hahhahqha hıc gulesım yoktu ![]()
Benim 11 sene oldu hala ilk gün gibi çekinirim