Efnan ismini bilmeyenler erkek bebek sanıyor

Kızımın ismini çok severek koydum Kuran’da geçiyor diye ama bu ismi ilk defa duyanlar erkek bebek sanıyor bende ister istemez bozuluyorum bugün 2ay aşimizi olduk hemşire erkek sandım kız geldi dedi yanına Emine Ayşe felan koysa idiniz kız oldugunu anlardik dedi şöyle ben aslında ilk baştan efnan istiyordum ama eşim çok zor soyleniyo diye istememişti sonra Lina koyalim dedim linada çok hoşuma gidiyordu benim 2 büyük sıpalarim kızıma Linda demeye başladılar karnımda iken Linda eşimin av köpeginin ismi çocukların yüzüne geri efnana ikna ettim eşimi geride diyorum ilk defa duydukları için öyle heralde alişinca anlarlar kız olduğunu diyorum ya

Kızım olsaydı adını efnan koyacaktım.. kesinlikle erkek ismini andirdigini düşünmüyorum. Kendinizi hiiic üzmeyin

Yaa rabbim inşallah sizede hayırli bir kız evladı nasıl etsin :palms_up_together: bende çok severek koydum bende andirdigini hiç düşünmedim sizde söyleyince rahatladım çok saolun :smiling_face_with_three_hearts:

Bence hemşirenin bi erkek yakınının adı efnan yoksa kız için gayet güzel bi isim anlamı çok güzel. yani görkem, deniz gibi bi isim iki tarafa da uygun

Hatta baktım üşenmedim genelde kızlara koyuluymuş

Yok ilk defa duydum dedi anlamınida sordu

Olabilir ama kulağa pek erkek ismi gibi gelmiyor merak etmeyin :slight_smile:

Evet kızlara konuluyor neden erkek ismine benzetti bende anlamadım

Degilmi teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

Bizde kızım olsaydı efnan koyacaktık ama oğluşum oldu ilk defa şahit oldum bu isme erkek diyen anlaşılır bir şekilde kız ismi hiç bozulmayın bence

Yaa naisp olur inşallah :palms_up_together: hastanede kaldığımizdada bebek hemsiresi iğne yapacaktı gel bakalım kara oğlan demişti bende oğlan değil abla o kız dedim yaa efnan kız ismi mi dedi aşi yapan hemsirede öyle diyince biraz üzüldüm tabi ama onlar hiç duymadığı için kızmı erkekmi bilemiyorlar galiba ..çok saolun gerçekten moralim düzeldi bu ismi seven tek ben degilmisin

Amin inşallah bir kızım var 2 oğlum var 3. Çocukta kız istiyordum ama oğlum oldu yoksa ismi hiç kaçırmazdım​:smiley:

Rabbim bagişlasin masallah :smiling_face_with_three_hearts: benimde 2oglum vardı 3te erkek olur diye 9sene düşünmedim belki kız olur dedim tabiki en başta hayırlı evlat olsun diye dua ettim rabbimde çok şükür nasip etti :blush:

Iki isim de cok guzel buldugun adiyla yasasin rabbim size bagislasin cok gereksizler var boyle..

Kim hangi ismi koymak isterse onu koyar ne gereksiz muhabbet

Cok isimler var hem kiza hem erkege konan

Benim oglanda bu yonden kucukken SIkinti cekti etraftakinler yuzunden adi kudret kudret diye erkek ismi olurmuymus.tabi suan 22 yasinda coktan asti ama

Benim kızımı isminden dolayı değil de saçsız diye hep erkek zannettiler. 11 aylık oldu şu an saçı uzun ve pembe toka taktım ona rağmen marketteki kasiyer kız mı erkek mi dedi düşünün. Otobüste pembe bandana takmama rağmen bi kadın oğlan mı diye sordu. Hastaneye her gidişimizde erkek zannettiler. Hiç kendinizi üzmeyin Efnan çok güzel bir isim, büyüdükçe de anlaşılacak zaten kız olduğu.

Bir tanıdığımın kızının adida efnan bende bir dizide ilk duymustum efnan ismini​:blossom:

Yaa maşallah maşallah baya büyükmuş oğlunuz rabbim bagişlasin neden olmasın ya kudret erkek ismi zaten

Çok saolun teşekkür ederim​:smiling_face_with_three_hearts:Yaa benim ortanca oğlumda hep mavi giydirdigim halde kız sanıyorlardı şuanda kız güzeli diyorlar şimdi kızımda erkek siması varmış öyle dedi kadının biride bizi sinir ediyorlar sanki ..ayy millet.cok değişik heleki sizin dediğiniz kişilerde baya sacmalamis erkek olsa niye pembe toka takalim demi gereksizler

Evt buyuduler ablasi 22 20 17 yasinda olacak biri bide son eymenimiz 2 olacak 3 hafta sonra

Ben de ilk duyduğumda kız ismi diye düşünmüştüm​:smiling_face_with_three_hearts:bence gayet güzel bir isim ve çok takılmayın millet bazen düşüncesizce konuşabiliyor. Hani karşıdakinin ne türlü bir düşünce yapısı olduğunu bilemiyorlar. Mesela bende bebeğin şunu böyle,bunu böyle dediklerinde kafaya takıyorum istemsizce. Beni bilen artık demiyor çok şükür alıştılar​:sweat_smile:Diyen olursa da yoo gayet iyi bir sıkıntısı yok deyip geçiyorum,sussunlar diye​:smirking_face:

Lina lokum markası :slightly_smiling_face:Efnan daha iyi bence benim bir öğrencimin ismiydi ilk defa duymustum ama hiç erkek ismi gibi düşünmedim ilk duyduğumda..