Ek gıda alışverişi

Anneler en temel şeyler neler ?

Buharda pişirme için aparat yada tencere alabilirsin. Oioi kaşık,çatal, tabak aldım kullanıyorum ama çok gerekli değil. Cam rende, meyve süzgeci, önlük, mama sandalyesi.

Silikon tabak vesaire almıştım ama ben de çok kullanışlı bulmadım açıkçası. Melamin tabaklar çok daha kullanışlı, normalde özel deterjanı ile elde yıkıyorum ama ara ara makineye de atıyorum dezenfekte olmuş hissettiriyor :rofl: minik kavanozlar aldım mamayı fazladan yapıp bir sonraki öğünü için dolapta saklamak için. Yoğurt için ufak kavanozlar aldım. Cam rende ceviz vesaire rendelemek için çok kullanışlı bence nerdeyse toz haline getiriyor. Buharda pişirme aparatı aldım aktif olarak da kullandım. Önlüğünü de aktivite önlüğü gibi her yeri kapatanlardan aldım üstü başı çok kirlenmedi.

Önlük bence birde ağız silme mendili
Buharda pisirme aparatı almadim gereksiz bence max 1 2 ay kullanırsın dahası yok.
Püre rendesi de almadım normal rendeyle rendeleyip yedirdim çatalla ezince de oluyor
Marka mama tabağı ve çatal kaşık almadım bime gelen bölmeli tabak vardı ondan kullanıyorum hatta çatal kaşık takım yaptım ama tatlı kaşığıyla yiyor direk