Ek Gıda Dedikleri Kadar Varmış... Yolu Yarılayan Mucize Anneler, İlk Günleri Nasıl Atlattınız?

Arkadaşlar oğlum 4.5 aylık 7650 Gr olmuş bugün itibariyle doktorumuz kilosu böyle giderse 5.5 aylıkken tadimlara basla dedi sorum şu ek gıda sürecini hiç bilmiyorum nasıl başladınız hep aynı sebzeleri dondurdunuz mu ikili kombinasyonlara nasıl geçtiniz ilgili videolar izleyeceğim ama yine de önerilerinizi de paylaşırsanız sevinirim

Mevsim sebzelerinden başlayabilirsin. Ilk gün 1 çay kaşığı 2.gün 1 tatlı kaşığı 3.gün 1 yemek kaşığı kadar verebilirsin. Alerjik besinleri 3 gün kuralı ile uygula diğerlerini 1-2 gün yeterli. Diyelim kabak, patates tadımı yaptın diğer günlerde bunların hepsinden verebilirsin yanına da 1 tane ilk tadacağı besinden. Veya sabah ilk tattıracağın besini verip öğleden sonra daha önce tattırdıklarından verebilirsin.

Bunu takip edebilirsin güzel açıklamalı şekilde falan anlatıyor.

Çok teşekkür ederim çok açıklayıcı olmuş peki kombinasyonları yani ikili şekilde verimleri böyle ne zaman başlayabilirim acaba

Rica ederim :cherry_blossom: 6 aylık olunca kombinasyon şeklinde verebilirsin zaten 5.5 aylıkken tadıma başlayacakmışsn

Evet şimdiden araştırmaya çalışıyorum çok teşekkür ediyorum tekrardan

Rica ederim afiyetle yesin inşallah iştahlı bebek olur :cherry_blossom:

Amin canım teşekkür ediyorum