Merhaba arkadaşlar, ek gida alan bebeklerinizin kaka kivami nasil? Benim bebegim bayağı kati yapıyor kakasini.
Zeytin yağı koyuyor musun canım
Bazen çok katı oluyoe keçi boku gibi
bazen de tüm bezden sırtına taşacak kadar cıvık. Ama çoğunlukla katı oluyor. Zeytinyağı da veriyorum ama aynı. Suyu içmemek için herşeyi yapıyor. Su içse belki biraz daha iyi olur
Brnim bebeğim de de katı oluyor arada. Gün kurusu ve kayısı kurusunu pişirip yumuşayıncaya çatalla ezip yediriyorum iyi geliyor
Kayısı, hurma bunlarda üç gün kuralına göre mi veriliyor acaba?
Zeytinyağı her yemegine koyuyorum, gun kurusu da veriyorum, suyu da guzel içiyor. Anlayamadim
Benimkide ayni bazen kati oluyo bazen civik gbi suda iciyor
Ek gıdaya geçtiyse su da vermelisin canım,kabizlik yaşamasın diye
Hayir ben normal veriyorum hic kural yapmadım şimdiye kadar bebegin kabiz olmus iyi geliyor
Tesekkur ederim, ben iki gündür muz yedirdim bebegime kakası cok katı oldu.. ilk defa boyle oldu daha once normaldi, muz boyle yapar mı acaba?
Evet yapıyor malesef bends cok veriyordum doktora sordugum da cok verme demişti.