Ek gıda hakkında

Bebeğim 7 buçuk aylık kahvaltı olarak sürekli yumurta avakado ceviz lor peyniri muz ile oluşan bir karışım yapıyorum bıkar mı acaba bilmiyorum. Siz neler yapıyorsunuz fikir olması açısından sormak istedim

Bende yumurta avokado ceviz labne bebe bisküvisi pekmez karıştırıp veriyordum bazende badem ve fındık koyuyordum

Böyle gayet güzel sağlıklı bence ama işte umarım sürekli aynı şeyi vermemden bıkmaz :sweat_smile:

Labne kendim yapmıştım güzel oluyor internetten bakıp yapabilirsin denemediysen

Çok karışık bir şey verince bebeğimin midesi bulanıyor o yüzden daha sade bir kahvaltı tercih ediyorum. Ama her sabah kalvaltısında yoğurt mutlaka oluyor yanında da ek olarak bir ya da yiyecek ekliyoru . Her gün aynı yiyecekleri vermiyorum sıkılmasın diye

Evet verilir ama ben rondodan geçiriyorum öyle kahvaltısına katıyorum

Ben market labnesi koymuştum tabi kendin yapınca daha iyi olur tabi ama ben yapamamıştım

Ne kadarini yiyor bu karisimi bebeginz

Avakadoyu çeyrek yumurta sarısını tam peyniri bir tatlı kaşığı kadar muzu da yarımın yarısı olacak şekilde katıyorum hepsini yiyor ama üç dört kaşıktan sonrası yemek istemiyor gibi oyalayarak yediriyorum

Yani bunlari tam bi bulamac yapmak yerine ara ara ayri ayri ezip verseniz ya da alternatif cok fazla sebze meyve var mesela su an balkabagi mevsimi ve onun da puresi cok guzel oluyor. Bi gun balkabagini muzla verebilirsiniz yaninda avokadoyu yalnizca az zeytinyagi ile karistirip verebilirsiniz, ceviz ve lor ikilisi de beraber verilebilir. Hem böylece biraz da yediklerinin kendi tadini alir, hem de bizim yaptigimiz kahvaltiya benzer bi kahvaltisi olur. Bir de bence mutlaka 2. bi kahvalti ogunu fikri bulun cunku illaki sıkılacaktir her gun ayni seyi yemekten. Sadece yumurtanin sarisiyla omlet yapabilirsiniz mesela en azindan formu degismis olur, loru da yine omletine karistirabilirsiniz vs.

Ya çok haklısınız da bizler gibi ayrı ayrı yedirmek istediğimde çok çabuk bırakıyor yemek istemiyor ben de karnı doysun diye karışım yapıyorum sürekli. Omleti denemeyi hiç düşünmemiştim teşekkür ederim

Anladim zamanla ilgisi artar belki daha kucukmus