Ek gıda meyveyi de 3 gün kuralı ile mi verdiniz

Genelde 2 gün vs yaptım ama yoğurdu 3 gğn denedim çok şükür sorun yaşamadım bugğn armut vermiştim bir çay kaşıgı meyveleri de 3 gün veya 2 gün mü verdinşz tadımlık mı acaba ?

Ilk gün 1 çay kaşığı 2. Gün 1 tatlı kaşığı 3.gun 1 yemek kaşığı once sebzelerden basla canım meyveler tatlı olduğu için sebzeleri sonra yemeyebilir

Ben hiç kurala uymadim 3 gün boyunca yoğurt verdim snra meyveli yoğurt yaptım yani snra kabak havuç patates başladım bir sorun olmadı

Brn ilk yoğurtla başladım. Sonra patates havuc kabak devsm ettim 3 gun kuralı yapmadim hic açıkçası. 3.5 4 aylıkken yemeklerden tattiriyordum yarim cay kaşığı kadar

Heycanli bi surec ama baslayincada inan biraz zor oluyo nasil olucak nasil ilerliycez vs. Vs. Sonra alisip gidiyosun canim. Ben 3 gun kuralina pek uymadim. Sirasiyla havuç bal kabagi . Kabak patates. Armut elma muz ilerledik sonra karistirarak kaşık mamasi gibi yapip vermeye basladim mesela bugun 2 mini dilim bal kabagi bi kayisi buharda pisirdim icine avakado koyup blend ettim 1 olcekde mama azda su koydum

Evet 1 cay kaşığı ver 3 gun kuraliyla sonra diger yiyeceklerden, yediginiz yemeklerin sularina minik ekmek bandır öyle de ver alışsın tüm tatlara ilerde zorluk cekmezsin sonra sonra 1 tatlı kaşığıyla devam edersin

Huveyda hanım görüyorum dah aoncede SS almıştım siz çok güzel tarifler paylaşıyorsunuz başlık açıp ordan payasirmisiniz rica etsem bizlerede fikir olur​:smiling_face_with_three_hearts::bouquet:

1 tatli kasigi kadar verdim ilk bi kac gun sonra arttirdim ilk zaten fazla yiyemiyo 3 gun kuralida yapmadim ben

İlk ek.gidaya gecdigimde bende napicam sasirmisdim burda surekli soruyodum . Simdi tarif bile almiyorum degisik denk gelirse bende ss aliyorum . Artik degisik seyler yapmaya basli insan :smiling_face: sizin bebis nekadarlikdi canim

Ay evet düşünüyorum bende hep ne yapacağım nasıl olacak bakalaim insna yaşadıkça tecrübe ediyor ins korktuğum GB olmaz da ,bnm minnoş 6 ay 7 günlük cnm

Baslik acinca birlestiriyo admin cok tarif basligi var ozelden istedigin zaman yaz tarif veririm canim bizde 7 aylik olcaz :smiling_face:

Tamamdır cnm çok sağol maşallah Allah’ım esir3sin cümlemizin evlatlarimizi inşallah :palms_up_together::palms_up_together::palms_up_together::smiling_face_with_three_hearts:

Amin canim benimm :smiling_face_with_three_hearts:

Bize doktor ilk olarak nötr tatlardan başlattı kabak, havuç, patates, tatlı patates, bezelye, bal kabağı sonra yoğurt daha sonra mevsim meyveleri şeklinde ilerledik

3 gün kuralı nedir ? 3 gün üst üste mesela patates şeklinde mi? Ölçüsü nedir ? Günde kaç kez ? İki hafta sonra bizde doktor onayı sonrasi gececegiz ,o zaman doktora da sorarım tabiki