Hanımlar merhaba 6 buçuk aylık kızım var 1 aydır ek gıdaya başkadık tadımlar bitmiyor zaten sürekli 3 gün kuralıyla tadım yapıyorum ama doktor artık öğün gibi verebilirsin dedi bugün sabah öğle olarak verdim çok mu acaba yediği iki üç yemek kaşığı kadardı böyle mi ilerlemeliyim