Bebeğim 8 aylık oldu bugğn karnı açken pırasa vereyim dedim baya yedi kafasını hiö çevirmedi bende en son çok diye düşünüp vermedim artık … aiz ne kadar yerse mi veriyorsunuz yoksa bir çay bardağı falan mı
Ben kızıma göre hareket ediyorum doydu ise belli ediyor o zaman duruyorum az yediğini düşünürsem bir süre sonra tekrar teklif ediyorum kalanı da yiyor.
1 öğün 100 ml olacak şekilde ayarlanmalı
Canım 8 aylık bebek normali 1 çay bardağı kadar olmalı. Ama her bebek farklı bazı bebek o kadar yiyemez. Bazısı belki ondan fazla da yiyebilir. Bebeğin ne kadar yiyebiliyorsa o kadar yedir ben öyle yapiyorm.
Yanlıs anlamayın ama konularınızda dikkatimi çeken birsey var size yanıt veren insanlara genelde teşekkür etmiyorsunuz veya begen atmıyorsunuz. Elimizde bebeklerimizle vakit ayırıp paylasım yapıyoruz yorum yapıyoruz, nezaketen bunlara dikkat edilmeli ve forumda aktif kalmak içinde teşvik edilmeli diye dusunuyorum.
Bende yeni anneyim o yuzden tedirgin telaslı olmanızı anlıyorum ozellikle bircok konu acmanızdan anlasılıyor bu
ama biraz sakin olun bence bebek buyutmek cok zorlu ve uzun bir yolculuk bu kadar stresi vucut kaldırmaz. Bende sizin gibi surekli arastırıyorum uyku ve yemek konusunda kitaplar aldım sosyal medyada uzmanları takip ediyorum. 38 yasında tup bebekle anne oldum gerek forumdan gerekse diğer mecralardan faydalanmaya calısıyorum. Öğrendiğim bilgileri burada da paylasmaya gayret ediyorum ama insan bi tesekkur bile almayınca şevki kırılıyor bu konuda o yuzden kendimce dile getirmek istedim. Bebek olunca tek tek tesekkur etmek imkansız olabiliyor sadece actıgınız konuların sonunda herkese teşekkür ederim babında bir yorum yapsanızda yeterli olur veya begen butonu kullanabilirsiniz. Anlayısınız icin tesekkur ederim sizden de Allah razı olsun.
Est, siz konu acmaya devam edin tabiki burası bunun için var. Ben eski konuları da arastırıp bakıyorum mesela. Bugun actıgınız konu aylar sonra baskasına fayda saglayabiliyor.
