Arkadaşlar merhaba, bebegim 10 aylık, üç ana öğün veriyorum. Cok istahli bir bebek ve sanki ara ogun eklemeliyim diye düşünüyorum. Sizler kac öğün veriyorsunuz?
Biz dokuz aylık olduk. Altıncı aydan beri drumuz bir iki ara öğün yap demişti. Dokuza kadar bir ara öğün yapıyordum şimdi ikiye cıkardım. Sizde iki ara öğün yapın bence iştahı da varmıs hem bebek talep ettiği sürece vermek en guzeli aslında
3 ana öğün yeterli gibi geldi bana. Maşallah benimki 2 ara anca yapıyor ara bile sayılmaz
Bu dönemlerde 2 ana 1 ara diyordu sanki doktorlar tam hatırlayamadım ama birde anne sütü ya da mama da alıyordur.
Cok teşekkür ederim ![]()
Doktorumuz 8. Aydan sonra 3 ana öğün demisti bize. Ek gida ve anne sütü aliyor ama cok iştahlı ve cok hareketli. O kadar yemek yemeye kilolu bir bebek de degil. Boyu gerci hizli uzuyor ama sanki yetmiyor gibi hissettim. Cok sık emiyor ayni zamanda, tereddüte kaldım.
Maşallah şifa olsun yedikleri. En iyi siz bilirsiniz tabi bebişinizi doyduğu halde açmaz heralde ağzını istiyor demek ki. Ara öğün koyup deneyin napıcak bakalım minik obur ![]()
3 ara 2 ana ogun olarak yapiyordum ben