Merhabalar, ek gıda tadımlarına başlayalı 6 gün oldu ilk 3 gün tatlı patates, diğer 3 gün de havuç denetmek istedim. İlk günler az da olsa ağzını açarken dün ve bugün ağzını asla açmadı bebeğim. Zorlamak da istemiyorum ama zaten 1 yemek kaşığı anca vereceğim şeyi hiç yemedi. Böyle giderse tamamen reddedecek diye korkuyorum. Eline verdiğim şeyleri ağzına kendi götürüyor ama kaşık görünce ağzını kitliyor. Boğazına küçük parçalar kaçar diye eline vermek istemiyorum blw tarzı için erken olduğunu düşünüyorum. Böyle ek gıda reddi yaşayan var mı acaba nasıl aştınız?
Başka şeyler deneyip saha sonra tekrar yemediği seyleri vermeyi deneyebilirsin. Bnm bebeğim de havuç ve patates yemedi. Zorlamamak gerekiyor ters tepebilir.
Aynı sorunu yaşıyorum ben kabakla başladım onu istemedi 2 gündür havuç veriyorum ilk gün az da olsa yedi fakat dediğiniz gibi artık kaşık görünce ağzını açmıyor eliyle istiyor ama henüz erken diye veremiyorum
Benim kızım dq dq oylr oldu havuc patates ve kabağı ayri ayri verince yemedi ağladı hep. Hatta ucunun karisimiyla olan corbalari dq icmek istemedi. Alerjisi yoksa direk corbalarin içine katip verebilirsiniz
Kızlar bebeğim 11 aylık sadece emziriyorum ya hiç birdey yemek istemiyor kafayı yiyeceğim her şeyi yapıyorum en fazla 3 kaşık alıp daha yemek istemiyor
Yine üç kasikda olsa yiyormuş benim küçük kızım 15 ay boyunca bir kaşık bile yememisti en son bende memeden kestim herşeyi yedi öyle Lille sürekli emiyordu biktirmisti
Şuan oğlum 6 aylık buda yemem istemiyor memeye guveniyorlar yada doyiyorlar ondan
Dönem dönemmi ek gıda reddi oldu acaba yoksa başladığınızdan beri mi iştahsız. Dönem dönem benim kızımda da redler oluşmuşdu onu doktoru normal karşıladı teklif et ısrar etme tekrar teklif et yemiyosa zorlama demişdi. Ama bu 1 hafta vs sürdü bi kaç kez olmuşdu öyle. Sevdiği şeyleri de yapıyorsanız bunun üzerine Sürekli bi red varsa bi doktora götürün bnce belki vitamin eksikliği vs vardır onlarda iştahsızlık yapıyor.
Merhaba bebeğinizi mamayla besliyorsanız farklı gıda tadımlarında rahatsız hisseder biberonda mesela piirnç unlu gece maması var onu deneuin benim kızımda reddediyordu bende çorbaları sıvı şeklinde tuttum ve biberonda verdimyeni tatlara alıştıkça red yapmayı bıraktı daha sonra önüne koyundağıtarak yesin ve bulamaç yapmayın mesela yumırta sarısı pirinç unu avakoda pekmez tajin labne hepsni bir araya getiriyolar ya o şekilde siz olsanız yer misnz ayrı ayrı verin yumurta sarısıyla avakodu labneyi karıştırın mesela uygun tatlar yaparak verin yanii inşallah sizdede bu şekilde etkili olur
Aynı bu sekil