Ek gıda su

Kizlar merhaba. Bebeğim beş ay 1 haftalık ek gıda tadimlarina başladık fakat su vermem gerekiyor mu gerekiyorsa ne kadar vermeliyim bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim

Bende tadımlara başladığımdan beri veriyorum üç dört çay kaşığı veriyorum günde iki kere ek gıda dolayslya günde iki defa üç dört çay kaşığı kadar veriyorum

Ben veriyorum her tadım sonrası şahsen ben bebek ihtiyacı kadar içmesinin doğru olduğunu düşünüyorum.Ebebekte ceysu ver ondan aldım zaten kendisi kapaklı bebek izin onu kullanıyorum başlarda çok döktü suyu istemedi ama şimdi eğer susamışsa içiyor dökmeden susamadıysa zaten anlıyorum o şekilde alıştırdım. Bence suyu vermelisin iyi yapıyorsun​:heart::heart::heart: