Ek gıda tadım dönemi kaç saat sonra emziriyorsunuz acaba

Meehaba güzel anneler şuan 3: gün havuö verdim tadım yaptırıyorum ama tadımı da zaten çok az verşyorum yediği kadar yani kaç saat sonra emzirmeliyim acaba ?

Ben her ek gida ogununun hemen ardindan emziriyorum.

Bence once meme yarik saat sonra tadim :joy: bende daha yeni yeni az az veriuirum 5. Aydayiz nerdeyse siz