Meehaba güzel anneler şuan 3: gün havuö verdim tadım yaptırıyorum ama tadımı da zaten çok az verşyorum yediği kadar yani kaç saat sonra emzirmeliyim acaba ?
Ben her ek gida ogununun hemen ardindan emziriyorum.
Bence once meme yarik saat sonra tadim
bende daha yeni yeni az az veriuirum 5. Aydayiz nerdeyse siz