Kızlar ek gıda şeftali verdiniz mi
Vermiştim çok da sevmişti.
Sonra bir sürü tarifte kullanmıştım. Püre halinde 3 gün denemelisiniz alerjik olabiliyor bazı bebeklere.
Aynen bende arkadaşın anlattığı şekilde verdim ama 3 gün kuralına uymadım 1 gün tadım yaptım bir reaksiyon vermedi vücudu 2. Gün de verdim yine olmadı başka ürüne geçtim
Tamamdır teşekkür ederim
Teşekkür ederim
Bende vermiştim çokta sevmişti halada severek yiyor sonra irmikli şeftali maması falan yaptım onuda severek yiyordu![]()