Ek gıdaaaa 🙄

Kızlar ıspanak çorbası yapmak istiyorum ama geceden yapabilirim çünkü oğlum gündüzleri izin vermiyor sürekli kucak istiyor durmuyor ıspanakta fazla bekletildiğinde zehrini veriyormuş korktum şimdi geceden ıspanak çorbasını yapan var mı yarın için???

Pişirdikten sonra soğutup buzdolabına koyabilirsiniz hemen 1 saatin içinde. Yiyeceği zaman ısıtırsınız bir kısmını alıp. Bir sorun olmaz ben de yemekleri öyle yapıyorum bazen. Pişer pişmez ılıyınca vermek her zaman daha iyi tabi. Zehirleme kısmı daha başka bir mevzu. Temizliği iyi yapılmazsa,ikiden çok ısıtılırsa ya da dışarıda pişmiş hâlde çok fazla beklerse sıkıntı.

Çok teşekkür ederim :smiling_face::smiling_face:

Merhaba, bebek yiyeceklerinin isitilmasi onerilmiyor. Doktorumuz sicakken kavanoza koymami, vermeden once benmari usulu isitmami önermişti. Uzun zamandir bende oyle yapıyorum.

Kac aylik bebeginiz

Evet ispanak yemegi isitilmiyo ve bekletilmiyo dilerseniz aksamdan ispanagi dograyip hazir edin gunduz pisirin

Evet biraz geç döndüm ama bende öyle yaptım içim rahat etmedi ya teşekkür ederim :heart:

Teşekkür ederim :heart:ısıtmadım zaten gün içinde tüketti