Ek gıdaya başlangıç

Merhaba sütümün artık yetmediğini düşünüyorum çünkü bebeğimin idrar miktarı azaldı belki de sıcak havalarda etkiliyordur ama emin olamıyorum. Bebeğim 4 ay 20 günlük ek gıdaya başlamalı mıyım?

Ek gıda için cok erken, bir ihtimal mamaya baslayabilirsiniz ama onuda dra veya aile hekimine danısırsanız iyi olur. Günlük bir iki çay kasıgı da su verebilirsiniz sıcak havalarda en azından. İdrar sayısı onemli takip edin.

Doğuda görev yapıyorum burası çok sıcak çok terliyor geceleri sık uyanmaya da başladı