Ek gıdaya geçiş

Slm kızlar bebeğim 5 ay 3 günlük şimdiden başladınız mı ek gıdaya yoksa 6. Aya kadar beklediniz mi tecrübeli anneler yazabilir mi
??

Ben 6 ayı bekleyecektim ama çocuk doktoru iki hafta öncesinde üç gün kuralı ile başlayabileceğimi söyledi öyle başladık :hugs:

Bebeğinin hazır olduğunu düşünüyorsan tadımlara başlayabilirsin.

5 aylıkken başlayabilirsiniz demişti başladık. Tabi dik duruyor başı. Mama sandalyesine de oturuyor.

@Sümeyye Aramıza hos geldin :rose:
Yarim muz vere bilirsin,ama ne verirsen ilk önce tadımlık ver alerji falan verip vermemesini anlamak için.
Sebze corbası yap,brokoli havuç patates belndrdan geçir oyede icir ekmeksiz ver kabizlik yaşamasin canm.
Ek gidaya basliyorsun diye gunde su vermeyi ihmal etme yine kabizlik icin