Kızlar yeni ek gıdaya geçtik 3 gün kuralında nasıl yaptınız çay kaşığı kadar mı verdiniz 3gün boyunca
Selam canım ilk gün çay kaşığı,ikinci gün tatlı kaşığı , üçüncü gün bir kaşık olarak denettirek ek gıda sürecini tamamlamıştım doktorum öyle tavsiye etmişti bana
Hımm doktorumda bana günde 2 kere ver dedi sizin yaptığınız gibi yapsam çok gelmez mi
bi zarari olmaz herhalde
Bu süreçte amaç karnının doymasi değil zaten herhangi gıdaya alerjisi var mı yok mu öğrenmek , içiniz nasıl rahat ederse her gün bir çay kaşığı olarak da tattirabilirsiniz
Çok teşekkür ederim ![]()