Ek gıdaya geçtik

Kızlar yeni ek gıdaya geçtik 3 gün kuralında nasıl yaptınız çay kaşığı kadar mı verdiniz 3gün boyunca

Selam canım ilk gün çay kaşığı,ikinci gün tatlı kaşığı , üçüncü gün bir kaşık olarak denettirek ek gıda sürecini tamamlamıştım doktorum öyle tavsiye etmişti bana

Hımm doktorumda bana günde 2 kere ver dedi sizin yaptığınız gibi yapsam çok gelmez mi :roll_eyes:bi zarari olmaz herhalde

Bu süreçte amaç karnının doymasi değil zaten herhangi gıdaya alerjisi var mı yok mu öğrenmek , içiniz nasıl rahat ederse her gün bir çay kaşığı olarak da tattirabilirsiniz

Çok teşekkür ederim :smiling_face: