Ekmek yediriyor musunuz?

Kızlar ben çorbalarını ekmeksiz yediriyorum fakat çevremdeki birçok kişi doymayacağını küçük ekmek parçaları da katmamı söylüyor. Siz nasıl yediriyorsunuz merak ettim

Kaç aylık ki

9 buçuk aylık

Aslında eline versen kendi kendine tadını alır az bişe. Geçen pediatri doktoru demişti bana da glutenle az da olsa tanışmaları lazım bebeklerin diye bizde 7 buçuk aylık olduk eline vermiştim ama baktım damagina yapışacak gibi aldım geri :sweat_smile: 8. Ayda tekrar veririm az da olsa

Ben de ekmek vermiyorum 8 aylık olucak kızım. Onun yerine şehriye kuskus falan katıyorum çorbalarına.

Tam buğday ekmeği verebilirsin doktorumuz onu önermişti benimki çok seviyor ekmeği 8. Ayından beri veriyorum eline bir dilim artık kendi çorbaya ekmek banıp yiyor ekmek vermeyince epmek diye istiyor :sweat_smile:

Ben de böyle yapıyorum

Başlayayım ben de daha o zamansa azar azar :blush:

Az az ver onu da bilsin senin kontrolünde olduktan sonra az da olsa zamanla baksın herşeyin tadına :hugs:

Ohoo bırak ekmeği 7 aylıktan beri biz ne yersek onu yiyor yiyeblceği şeyler tabi ekmek doğra bencede doymaz

Ben de ekmek dogruyorum minik minik. Normaldede poğaça ekmek falan eline veriyorum kontrollü yiyor. Sekiz aydan sonra özellikle hareketleri arttığı için kalori ihtiyaçlarını karşılamak için pilav makarna hamur işi verilmeliymis

Bilmiyordum bunu.Teşekkür ederim yedireyim artık ben de

Evet normal kendi yedigimiz ekmek veriyorum.

Yaa benim kızım 5 aylık ben eline ekmek veriyorum kemiriyor çokta seviyor. Tabi yemiyor ağzına alınca çıkarıyorum ağzındakini ama genel olarak tadı gidince hoşuna gidiyor

Evet. İlk çocuğumda herşeye dikkat ettim. Yok bunun içinde şu var yok bu zararllı falan ama baktım yine yiyor. Yani anlatmak istediğim öyle çok zararlı gıdalar değil zaten. Ama bebe büskivisi yedirmez bağzı anneler yada beyz ekmek falan böyle şeyleri saldım. Çnkü benide yoruyor insanlarda bana abartıyosun gözüyle bakıyordu. İlk çocuğumda biraz büyüyünce babannede annanede ister istemez yiyordu zaten haliyle ikinciye okdar sıkmadım kendimi

Bazı anneler içindeki katkılarından dolsyı vermiuorla