Hamileligimden beri el bilegimde şislik war xok agri yapiyor kac kere doktora gittim zamanla gecer dedi krem werdi ama gecmedi sizdede oldumu
Bouke yerinden çıkıyor gibi oluior mu ?parmağını oynatinca bnm yeirne girip çıkıyordu tendon kopması olabilri cnm oda şişlik yapiuor
Farklı doktorlara gitmissiniz ama geçmemiş fizik tedaviye ya da ortopediye bir görünün bir daha bence. Baska bir şey de olabilir. Bir de şoyle bir bileklik var tavsiye ederim doktorunuz önerirse.
Ben kullanıyorum arada bileğim kolum agridigi zaman . Krem sürüp sarıp çok sıkmadan uyuyordum. Sabaha geciyor genelde.
Ne kadar oldu doğum yapalı ? Bende hamilelikten dolayı elimde karpal tünel sendromu olmuştu şişler uyusukluklar ağrılar kullanamıyorum iki elimi de bilekliklerle yaşıyordum valla geceleri sigmiyorlardi hiç biyere , doğumdan yaklaşık 3-4 ay içinde tamamen kayboldu. Hamileyken ameliyat demişlerdi ![]()
8.5 ay oldu cnm ama hamilelikde oldu
Devam ediyorsa uyuşukluk falan da varsa bi görün o zaman bence EMG mi çekmişlerdi öyle anlamışlardı beni. Fazla ileri gitmesin çok zor
Ne flim cektiler ne bisey doktora gosterdim emzirenlerde olur dedi fizige gittim sirtim icn gittiydim kulunc icin bilegimide gosterdim hele bi dur ora kolay sirtina bakayim dedi fizige de gittim hic bisey yapmadilar
Uyusma yok ama bas parmagi oynatim aciyo bazen bibyere degsin cok canm yaniyo
Kut kut ediyo bilegimi dondurdukce
Ayy bide evet o var pek bişey yerine alıp bakmıyorlar krem falan sur ağrı kesici o biri foto atmıştı bileklik o da çok işe yarıyor kremleyip tak onu bakalım sabit kalınca iyi gelir belki
Evet benmimde öyleydi kuuzm atel verdi Dr ama takmadım düzenli kaldı öyle
Son durumunuz nedir ? Benimde sol baş parmagimdan bileğime giden yer çok ağrıyor , bebeğimi kaldirmaktan oldu
Ganglion kistine benziyor canm bnde de bi dönem vardı içinde sıvı oluyo küçük bi işlemle sıvıyı aldırdım genel cerrahide ama sonradan yine çıktı ağrısı çok oluyo elde uyuşukluk da oluyordu
Benimde dört haftadir sol baş parmagimdan bileğe doğru ağrı var , bebeğimi kaldirdigimda oluyor .bu gecede oldu baş parmağım geriye doğru gitti çığlık attım resmen. Bileklik aldım onu takacagim, sanırim sizin ki baya ileri asama operasyon olduğunuza göre
Hala duruyo ama fazla agrisi yok cnm
Aynen @Eymenk abla , benim basparmaktan başladığı için başparmağı da icine alacak şekilde olan bilekliklerden aldım. Senin attığın evde var ise yaramıyor bende , parmaktan geldiigi için
Allah sifamizi versin
Allah yardimcin olsun canim



