Eliyle arada kafaya vurma

Arkadaşlar merhaba

Oğlum 1 yaşında pazartesiden beri iştahsızlığı var ve 2 gündür de eliyle kafasına vurmalar başladı. Bu durum neden kaynaklanır aranızda bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?

Evet biz de çok araştırdık strese girdiği zaman ya da diş çıkarma döneminde yapıyor yazıyor ama insan endişe ediyor başka bişey olabilir mi acaba diye

Gözlemleyin. Uzun süre yapıyor mu durduk.yere mi yoksa siz birseyler yapinca mi yapıyor.. Sinirlenince fln yapabilir.

Bizim kız da milleti ısırıyor.

Saçlarını.yoluyor, bizi dövüyor resmen asiri huysuz bir bebebk oldu ..

Büyük ihtimalle dişten özelikle azilar zor çıkıyor mis bizimki Uzun zamandır ugrasiyo sürekli salyasi akiyo saçlarını çekiyor kulaklarını koparacak gibi çekip bagriyo kucaktan inmiyo kafasını bazen kanepeleri vuruyo arkasına doğru kendini atıyor daha önce dış çıkarırken de öyle yapmisti yediklerini yüzüme tukuruyo

Aynen bu ara beninkide öyle herkezd vuruyo saç yoluyor yüzünüzü tirmaliyor

Ay 2 gundur kardeşime veriyom kislik yapiyorum diye o oynatıyor. 12 yaşındaki kızı ağlatıyor bacak kadar kendi :joy::joy::joy:kızın her yerine dış geçirmiş. Bizim de üst dis yerleri baya kabarmış ama patlamadı . Bugun de kafasını salıyorum diye balkondaki betona çakmış agizini agizi hep kan oldu cok korktuk

Ayy geçmiş olsun geçen bizimki de balkon da kafasını fayansa vuracaktı son anda yakaladım

Cooook yaramaz yaw bu cocuklar​:woman_facepalming::hear_no_evil_monkey: