Ellerini sürekli vurması normal mi

Merhaba acaba sizde de böyle mi. Bebeğim 6 aylık uzun zamandır hep elini bir yere vurmak istiyor yavaş yavaş sürekli ya dizine ya ayağımda uyutuyorsam koltuğa kucağımda ise yüzüme çok sert değil ama sürekli yapıyor bunu normal mi acaba oturuyorsa yastığa herseye kısacası