Emizk sorunu

Malesef öyle tutmazsa da yapacak bişey yok

Benimki de 1 aydan sonra kendisi reddetti çok zorlamadim bıraktım başka emzik arayışına da girmedim. İlk diş çıkarma döneminde denedim tekrar ama ısırıp oynamak dışında bir şey yapmadi. Aslında emziğe düşkün olmadığı için sevindim bile diyebilirim. Sonra bıraktırma süreci zor ve dişleri çıkarken+çıktıktan sonra onları bozma ihtimali var. Hâlâ beni çok sık emiyor 9, 5 aylık. 2 ana 1 ara öğün yapmasına rağmen emmeyi seviyor bazen zevkine bile oturduğu yerde emmek istiyor :grin:

Benimkide cok zor alisti pes etmedim 3 gun üst uste ara ara hep ağzına soktum midesi bulanıyordu philips avent aldim bende sonunda alıştırdım gercekten bebekleri sakinlestirdigine inanıyorum yalniz ben sadece uykuya geçeceği zaman veriyorum onun disinda vermiyorum

2 ay 11 günlük

Bende uykuya geçiş zamanı için ve dışarda arabada durmuyor o zaman kullanmak için tutsun istiyorum yoksa bende çok kullanma taraftarı değilim

Allah yardımcımız olsun. Sağlıklı olsunlar da