Herkese merhaba
9 buçuk aylık bebeğimin dişleri çıkıyor. 3 tane birden geldi onu atlattik şimdi 3 tane daha geliyor. Bebeğimle bu süreçte meme reddi yaşıyoruz. Asla emmiyor, memeyi verince çığlık atıyor. Düzenli sağım yapıp sütü buzluğa atip veriyorum. Gündüz sorun olmuyor. Fakat gece sütü buzdolabının alt kısmına koyuyorum. Bebeğim gece uyandığında sütü ısıtmasi derken süre geçiyor ve bebeğim uyku sersemiyle çok bağırarak ağlıyor. Tüm bina ağlama sesiyle yankılanıyor. Anne sütü bu havalarda dışarıda 2-3 saat dursa bozulur mu ? Sizler gece beslenmesi için ısıtma işlemini nasıl yapıyorsunuz ?
Merhabalar
Hava gece de sıcaksa evet çok hızlı bozulur. 3 saat kuralı serin ortam için. Maalesef yapacak pek bir şey yok. Geceden termosa sıcak su koyup hazır edebilirsiniz kettle hiç beklemeden. Hazır sıcak suyu geniş kaseye alıp sütü de içinde koyarsınız birkaç dakikaya ısınır. Bir de bebeğinizin ne zaman uyandığına bakarak o uyanmadan uyanıp halletmeye çalışsanız belki daha pratik olur.
Merhaba @Saye
Eşimle şimdi konuştuk, bu akşam termosa sıcak su koymayı deneyelim demiştik. Bebeğim uyanmadan gece sağım yapmaya ve süt ısıtmaya kalktım. Alarm kurmuştum. Tık sese uyanıyor. Bu dönem daha hassas seslere karşı. Önerilerini dikkat alacağım. Çok teşekkür ederim.
Bebek termoslarında süt 6 saate kadar kalabiliyor. Sağdığınız sütü veya buzunu çözdürdüğünüz sütü termosa koyarsanız da verebilirsiniz.
Sıcak yaz havalarında 6 saate kadar dayanabilecegini sanmıyorum. Şu an en pratiği bebek termosuna yada normal termosa sıcak su koyup gece buzu çözülen sütü direk ısıtmak. En azından su kaynatma ile uğraşmamis olurum. Çok teşekkür ederim ![]()
Evet inşallah işe yarar ilk ay verdim ben öyle sütü de mamayı da. Mamayı termos suyunu başucunda tuttum hatta hemen yaptım. Sesler için de önerim kapıları kapatıp deneyebilirsiniz. Az da olsa kettle olsun, çamaşır makinesi sesi olsun. Alışıyorlar zamanla. Benimki de öyleydi. Önce kapılar kapalı denedim sonra az açık bıraktım. Beyaz gürültü gibi oluyor. Şimdi hiç kapatmiyorum tabi başka yüksek ses olmuyor evde. Ezan sesi de çok yüksekten giriyor bizim eve önceden korkardı kapıları pencereleri kapatirdim şimdi onu da aştı.
Kendim bizzat kullanıyorum. Kızım emmiyor sağım yapıyorum termosla koyduğum gibi alıyorum
Neden buzluğa atıyosunuz ki. Normal buzdolabına koyun . Dışarda 3 saat, dolapta 3 gün, buzlukta 3 ay kuralı. Ben sağıyorum gece uykusu bazen uzun oluyor diye normal kısmına atıyorum dolabın. Termostada sıcak su bekletiyorum uyanırken kıvranmaya başlıyor zaten . O sürede biberonla ısıtıyorum benmari usulü . Hemen ısınıyor. Buzunun çözülmesinş beklemek uzun iş ona gerek yok yani
Merhaba. Buzlu sütün çözülmesini beklemiyorum zaten. Ya sağıp buzdolabının alt kısmında bekletiyorum. Ya da buzluktan alt kısma indiriyorum. Gece ısıtıyorum sadece. Bebeğim iki hareketlenip uyanıyor hemen ve ağlamaya başlıyor. Isıtmak için geçen süre bizim için sıkıntı.
Peki bulunduğunuz yerde geceleri kaç derece oluyor ?
Isındıktan sonrada 1, 1.5 saat süresi oluyor. Hemen hemen uyanma zamanları bellidir. Uyanmadan yarım saat önce ısıtın olmadı. Bide benimkide bazen çok yırtınarak ağlıyo o zaman kucağıma alıp squat hareketi yapıyorum hayret şekilde susuyor
ağlayınca bi deneyin belki işe yarar
Gündüz ses konusunda bir sıkıntı yok. Ama gece daha hassas. Diş dönemi daha da sıkıntı şu an. Termos olayını bu gece deneyecegim inşallah. Teşekkürler ![]()
Bir denemeli o zaman
teşekkürler ![]()
Başlığa uygun olmayacak ama içimde acaba artık emmeyi bırakacak mı düşüncesi de var
İlk 3 diş gelirken günde en az 2 kez emiyordu. Şimdi hiç emme yok. Keyifli zamanlarında veriyorum. Memeye dokunduğu an hihi diyerek gülüp kendini geri çekiyor. Annem sağ ama verme biraz acıksın emzirmeyi dene diyor.
Arada meme reddi zamanları olurmuş takma kafana. Burnu tıkalı olduğu zamanlarda emmiyolar
Bakalım, bekleyip göreceğiz durumu.
Konyadayım . Geceleri 30 derece oluyor. Ben tam tersine gündüz emmede sorun yaşıyorum. Özellikle dışarı çıkarsam kullanıyorum termosu. 5 6 saat tutuyor aynı ısıda . Ailem ankarada yolculukta da kullanıyorum yani 39 dereceyi gördük en son sıcaklık olarak bir sorun yaşamadım aynı ılıştırıp da koyduğum ısıdaydı süt.
Bir de ben yanlış anlamadıysam. Sütü çözdürüyorum sonra termos içine koyuyorum . Ekstra bir ısıtma durumu olmuyor hava sıcak oldupu için hatta hafif de serin vaziyette veriyorum termosa öyle koyuyorum yani
Anladım. O zaman bir termosla da deneyeyim. Bu gece normal termosa koyup ısıttım. Bir de oğlum uyanmadan uyanarak denk getirdim iyi oldu. Süreç kısa sürede biter inşallah ve süt sağma ve ısıtma sorunumuz kalmaz
Çok teşekkür ederim ![]()