Emzik önerir misiniz

Kızlar bi kaç emzik denedim ama bebeğim tutmuyor 3. Ayına girecek bi türlü emziği istemiyor arada tutuyor emziğini değiştirmek istiyorum bana öneride bulunabilir misiniz

ilk iki çocuğum ne yapsam tutmadı emzik 3. bebeğim 4.5 aylıkken tuttu ilk zamandan beri her verdiğimde öğürüyordu kaç tane emzik denedim tutmadi Instagram da avent emziği tutmayan Bebek yok diyolardi denemek için aldım ikili geliyo zaten onuda çok denedim alırken özellikle büyük almıştım tutarsa hemen atmayım diye 6 18 ay aldım ara sıra veriyordum damagini kasiyodu atıyordu yavaş yavaş alıştı sonra bı anda 4.5 aylıkken marketten aldığım damaklı emziği tuttu 3 ay onu emdi sonra aventi verdim hemen tuttu şimdi hala kullaniyor bu avent için ortodontik diyolar diş yapısına uygunmuş ben çok memnunum emzik tutmasından özellikle bir yere gidince yada hastayken çok işe yariyo keşke diğerleri de tutsaymis diyorum

Bende baktım aventlere soft yumuşak olanı almayı düşünüyorum 0-6 ay alacaktım ama ay olarak daha mı büyük alayım bu arada herkes Philips öneriyor bende denemek istiyorum açıkçası Bizdede damaklı emzik var Wee baby marka bazen emiyor bazen emmiyor keyfine göre davranıyor hanımefendi

bende wee baby kullandım ilk tuttugunda sonradan alistirdim avente normalde aventle alıştı ama sonradan tutmadı paşam :joy:

Ben o tarz isimleri pek bilmiyorum :sweat_smile: ben ilk başta yuvarlak uçlu emzik almıştım emmek istiyor ama ememiyordu daha sonra damaklı emzik aldık elhamdülillah onu emiyor kurtarıcım oldu gerçekten şimdi 3. Ayına girdi elhamdülillah 2 aylıkken tam tutmaya başladı

ben dediğim gibi özellikle 6 18 aldım zaten 4.5 aylıktı bir ay emip atmak zorunda kalmayalım diye 0 6 almadım

Ah bacım bende bilmiyordum anne olunca öğrendim :sweat_smile:

Ben etrafımdaki insanlar yüzünden çocuğuma emzik veremedim işte alıştırma alışırsa emmez mama içmez dediler yoksa veriyordum emzik sonra vermeyi bıraktım ama çok pişmanım keşke kimseyi dinlemeseydim uykuya geçişini özellikle çok kolaylaştırıyor

Benim 2. Hala bilmiyorum :joy:

Allah bağışlasın​:sweat_smile:

Cümlemizinkini inşaAllah :grin:

Canım Philips avent al derim kabul etti kızım hemen 1 aylık bile değildi ama soft olanı al air olanlar biraz su alıyor içi

çocuk sizin cocugunuz başta eşim ve annem dedi bana alıştırma çocuğu ne gerek var plastik emecek diye ama ben kendimi dinledim şimdi hepsi memnun bebek onlardayken genelde agliyo hemen veriyoalr emziği tutuyorlar kucakta iyiki alışmış dedi hepside eşim hariç kimsenin bebeğim hakkında söz sahibi yok(( bazen eşimin de yok :joy:))