Emziren annelere faydalı site

İlacın etken maddesini sitede aratarak uygun mu değil mi araştırabilirsiniz. Nasıl yapılacağını videoda eczacı anlatıyor.

Site linki

Anlatım videosu

Mrb bana da doktor dahiliyice geçen hafta iki ilaç yazdı ama ilacın birinde emziremde kullanamaz yazıyor hatta siteyede sordum burda kullanana yok sanirim cevap veren olmadı pek guvenemedim kullanıyorum ama endişeliyim sayfa ya giremedim fotoğrafarini atsam bı bakabilirmisiniz rica etsem

Üsttekinde magnezyum minerali alttakinde B vitamini kompleksi yani çoklu B vitaminleri var. Bunlar ilaç değil :hugs: Genelde hepimizin eksiği olduğu vitaminler. Emzirme döneminde de güvenli hatta gerekli bile. Depolar boşaldığı için. Sizin kan değerlerinize göre vermiştir doktor. Düzenli içip kutu bitince kontrole gidin inşallah yükselir.

@Yasemin1 Magnezyumu ağrım var demisseniz de vermiş olabilir ayrıca. Görünce ben de bayagidir maden suyu içmedim dedim açtım bir tane :grin: magnezyum bitince Beypazarı sade maden suyundan devam edin günde 1 şişe üstüne biraz limon suyu :ok_hand:t2:

Magnezyum değerim ve B12 düşük çıktı bacak agrilarim vardı zaten sürekli halsizim değerlerim düşük maden suyu çok içme rağmen ilaçta hamileyken magnezyum değerim çok düşük tu 4.aydam 9 aya kadar kullandım ona rağmen eksikti şuan yine kullanıyorum bakalım faydası olucakmi bana ilaçlar fayda etmiyor genelde neden bilmiyom öncesinde çocuk doğdu doğalı kan ilacı ve elanatal 3 kullandım şu son bir aydır bıraktım ona rağmen kan degerimde düşük cikti

Bu B12 ilacinda B6 vitamini yüksek olduğu için emziremler kullanamaz diye bi yazı var

Valla kaç aydır gidiyorum normale.donmesi ilaçla duzelecegi yok doktorada söyledim bunu ama pek bişey demedi emziridigim için daha onceside boyleudim ben yeme.icmeme.dikkat ederdim kansızlık vitamin eksikliği çıkardı ilaç kullanırdım fayda etmezdi en son iğne kullaniridm kaç kere kan iğnesi kullandım

250mg yazıyor B6 vitamini için ilaç kutusunun üstünde. Normalde en fazla 100 diyor sitede. Altta da yeterli kanıt yoktur da diyor araştırma yetersiz yani sütü etkilediğine dair. Ama sizin eksiklik de var yine de doktora sormadan devam etmeyin bence.

Çocuğa alerji yaptı zaten ama hangisi bilemiyorum ikisinde kurdeşen döküntü yapar yazıyor bugün itibarabe içmeyecegim doktora guvenmedim zaten yazarken sordum da o kadar zararı olur mu emziriyorum diye