Bebeğim 7 aylık canım çok çiğköfte çekti yesem acısı süte geçer mi?
Ben çok kez yedim bi sorun olmadı çok şükür
Teşekkür ederim ![]()
Sorun olmaz canım bence ye canın çekiyorsa
Fazla acı ve baharat tüketildiğinde pişik yapabilir yine de temkinli olun bence
Yedim valla artık aşırıya kaçmadan insallah bişey olmaz sonra ummaca oluyorum ![]()