Emzirirken çiğköfte

Bebeğim 7 aylık canım çok çiğköfte çekti yesem acısı süte geçer mi?

Ben çok kez yedim bi sorun olmadı çok şükür

Teşekkür ederim :folded_hands:t2:

Sorun olmaz canım bence ye canın çekiyorsa

Fazla acı ve baharat tüketildiğinde pişik yapabilir yine de temkinli olun bence

Yedim valla artık aşırıya kaçmadan insallah bişey olmaz sonra ummaca oluyorum :joy: