Emzirirken ilaç

Emzirirken Ventolin kullanabilir miyim alerjik astım var çok öksürüyorum

Doktor bana kullanabilirsin demişti ama ben yinede nolur nolmaz diye kullanmamıştım. Ama zaten mantıken direk solunum yoluna gidiyor ilaç . Süte geçişle alakası yok. Kışın zor oluyor mutlaka kullanmalısın. Ama yinede doktoruna danış tabi

Yalnız astım hastasıyım ve ventolin dediğimiz şeyi içmiyoruz. Hava sıkıyoruz ağızdan tek fısla. Ve bana doktorum dedi kullanabilirsin diye . Yanlış yönlendirmedim ben kendim de astım hastası olduğum için bana söylenileni ilettim ama yinede kendi doktorunada danış diye de ekledim . Sende istersen astım hastası birinin solunuma ihtiyacı olup olmadığını ve hava sıktığında süte mi gider diye bir araştır bence. İçilmediğini de.

Bu arada bebeklerimize kullandığımız nebulizatör var ya eğer evinde ondan varsa soğuk bi su koyup onu da kendine verebilirsin. Çok iyi geliyor . Denendi test edildi.

Şuan benle neyin tartışması içindesin , diyecek birşey bulamayınca başka şeylerle geliyosun. Ventolinde bir ilaç. İlla hap olarak yutmamız gerekmiyor. Hava başka birşey. Tüp gibi birşey direk nefes alarak içine çekiyosun içinde solunumuna iyi gelecek bir ilaç oluyor. Süte karışmıyor bu kadar basit. Bilmediğiniz konularda bari tartışmaya girmeyin dimi. Bizzat yaşadım diyorum. Doktorum kullan dedi diyorum hamileykende emzirirkende. Ona rağmen sen kendi doktoruna da danış demişim. Soru soranla muhatap olun lütfen

İyi misin ? Git ilk yazdığımı bi daha oku sonunda ne yazmışım. Ama doktoruna danış tabi yazmışım. Gerçekten tartışacağım son insan sizsiniz. Haksız yere laf çarpıtan insanlarla laf dalaşına girmek benim suçum kusura bakmayın. İyi günler.