Ne yapabilirim? Çok dökülüyor saçlarım ![]()
Maalesef bütün anneler bunu yaşıyor 4. Aydan itibaren başlıyor biz şimdi 6 buçuk aylığız ne denediysem olmadı akışına bıraktım artık ne zaman durursa![]()
Bu 3. Çocuğum diğerlerinde de döküldü ama bu kadar değil çok fazla dökülüyor bunda
Bende 2ci ayda başladı
Böyle giderse ben cidden kel kalabilirim ama 14 ay ne![]()
Bu bebişler anneyi sömürüyorlar resmen hamile iken öyle ağrılar sızılar mutlaka bir eserek bırakıyorlar doguncada saçımızi yiyolar.neymiş anneyi taniyomuş tanısında saçımızdan ne istiyolar
bitmiş haldeyim
Yolmasa da dokuluyor sanirim vitaminsizlikten
Benimde aşırı dökülüyordu saçlarım burada konu açtım hatta bı kaç arkadaş bioxin Forte şampuan önerdi bende neredeyse 6-7 aydır falan kullanıyorum çok ciddi anlamda azalttı saç dökülmemi istersen bı dene sende
Benimde saç sorunum düzeldi şimdi de dişlerim tek tek gidiyor
ağzımda dış kalmadı resmen
Off dislerim hamilelikten beri gidiyo zaten de saclar hic boyle olmamisti ciddi acilma var alnimda falan fotolardan farkettim baya gorunuyo cok kotu bisey. O sampuani duymustum onceden ama pantene disinda hic bi sampuan saclarima iyi gelmedigi icin denememistim bidaha denerim tesekkurler
Bende head and shoulders dan başka kullanmazdım hiç saç derimde egzama vardı bir tek o iyi geliyordu ama baktım saçlar gidiyor denemek istedim çok şükür egzamada olmadı saç dökülmemde ciddi anlamda azaldı hatta sana yazmadan öncede eşimle şampuan meselesini konuşuyorduk iyi geldi falan diyordum
Bebek saçlarım uzamaya başladı açık olan yerler kapandı resmen böyle söylerlerdi de inanmazdım oluyormuş . Mutlaka dene inşallah sendede aynı etkiyi verir