Emzirirken saç dökülmesi yaşayan oldu mu?

Ne yapabilirim? Çok dökülüyor saçlarım :weary_face:

Maalesef bütün anneler bunu yaşıyor 4. Aydan itibaren başlıyor biz şimdi 6 buçuk aylığız ne denediysem olmadı akışına bıraktım artık ne zaman durursa​:smiling_face:

Bu 3. Çocuğum diğerlerinde de döküldü ama bu kadar değil çok fazla dökülüyor bunda

Bende 2ci ayda başladı

Böyle giderse ben cidden kel kalabilirim ama 14 ay ne​:smiling_face_with_tear:

Bu bebişler anneyi sömürüyorlar resmen hamile iken öyle ağrılar sızılar mutlaka bir eserek bırakıyorlar doguncada saçımızi yiyolar.neymiş anneyi taniyomuş tanısında saçımızdan ne istiyolar​:sweat_smile:bitmiş haldeyim

Yolmasa da dokuluyor sanirim vitaminsizlikten

Benimde aşırı dökülüyordu saçlarım burada konu açtım hatta bı kaç arkadaş bioxin Forte şampuan önerdi bende neredeyse 6-7 aydır falan kullanıyorum çok ciddi anlamda azalttı saç dökülmemi istersen bı dene sende

Benimde saç sorunum düzeldi şimdi de dişlerim tek tek gidiyor :downcast_face_with_sweat: ağzımda dış kalmadı resmen

Off dislerim hamilelikten beri gidiyo zaten de saclar hic boyle olmamisti ciddi acilma var alnimda falan fotolardan farkettim baya gorunuyo cok kotu bisey. O sampuani duymustum onceden ama pantene disinda hic bi sampuan saclarima iyi gelmedigi icin denememistim bidaha denerim tesekkurler

Bende head and shoulders dan başka kullanmazdım hiç saç derimde egzama vardı bir tek o iyi geliyordu ama baktım saçlar gidiyor denemek istedim çok şükür egzamada olmadı saç dökülmemde ciddi anlamda azaldı hatta sana yazmadan öncede eşimle şampuan meselesini konuşuyorduk iyi geldi falan diyordum :joy: Bebek saçlarım uzamaya başladı açık olan yerler kapandı resmen böyle söylerlerdi de inanmazdım oluyormuş . Mutlaka dene inşallah sendede aynı etkiyi verir