Merhabalar güzel anneler 3 ay 4 haftalık oğlum biliyorsunuz bu aralar salgın var paça çorbası yapıyorum ama içine sirke koysam elma yada üzüm emzirdiğim için sütüm kesilir mi yada bebeğe zararı olur mu bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz???
@admin bilgi verebilir misin
Sirkeyi dozunda kullanırsan sorun olmaz. Yediğimiz içtiğimiz bebeği etkiliyor ya sirke mideni ağrıtmadıysa sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Teşekkür ederim