Kızlar merhaba oğlum 35 günlük ilk günler gibi değil artık daha aktif önceden emip gaz çıkarıp uyurdu şimdi emiyor 3 dk peşine ağlıyor üst gazını çıkarmam için sonra tekrar 2 dk emiyor tekrar ağlıyor her seferinde emzir gaz çıkar yoruldum valla böyle yapması normal mı alt veya üst gazında sorun yok güzel çıkarıyor ama emerken böyle bi problem yaşıyorum normal mi
Gazdan olduguna eminmisiniz bazen emmek istemiyo bebekler benim kizimda gaz sorunu yok sukur ama ayni hareketi yapiyo ama mama icerken yapmiyo gaz olsa mamadada yapardi
Benim kızık 4 aylık ben de aynısını yaşadım o günler de, bikaç ay bu şekilde devam etti. 3 bucuğa kadar. Sürekli gaz çıkarıyoduk, emiyodu, bi dsha bi daha. Çok yorucu bi süreç. Uykusunun arasınds emzirirseniz daha kolay emiyorlar. Tabi uyuyosa… Şimdi de etrafa bakcam diye aynısını yapıyor.
Evet emmeye daha istekli olunca bir an saldırıyorsa çok fazla gaz yutuyor olabilir, benim oğlumda öyle yapıyordu gazını çıkarıp devam ediyordum emzirmeye daha sakin emiyordu bu sefer. Zamanla alışıp tek seferde boşaltacak memeyi o zaman rahata kavuşacaksınız
Bence seninki doyuyor ondan almıyor canım aç olsunlar vatoz gibi yapışıyorlar afsfsfsfs
Ben şuan mama vermiyorum denemedim mamada napıyor anne sütüne mi direniyor anlamadım niye öyle yapıyor ,bazende mutlu mesut emiyor valla keyfine kaldı iş
Gerçekten şuan yaşadığımız şeyi anlattınız uyku arası tövbe emmez asla denedim emzik yaptı beni sanırım emmek istemiyor ben diretiyorum ama uykudan aç uyanması gerekmez mi bizimki uykudan uyanınca böyle yapıyor kilosu etkilenir diye korkuyorum Zaten ufak doğdu yavrum
Allahım inşallah yakındır o gün valla feleğim şaştı emzirirken
Bizimkinin genel olarak yok ama bazen bi sancılanıyor ıh ıh ıh sürekli bu bi saat gönlünü yapmaya çalışıyorum ondan sonra emiyor
Mamayi sonuna kadar iciyo anne sutunu almak istemiyo hep yapmiyo ama bak az once emzirip yatiracakdim emmedi agladi bende hemen ayaga kalkdim evi dolasarak emzirdim emdi eger oturdugun yerde zorlasam emmiycekdi oyle yapiyo cunki 2 gundur gezerek emziriyorum ise yariyo
Kilosu biraz etkilenebilir. Bizim ilk zamanlar etkilenmedi, ama sonradan etkilendi. Reflü olduğunda da böyle yapıyolarmış
Dur bi dahakine onu deniyim
Bi de bunu saat akşam 5-9 arası yapıyor onun dışında yapmıyor