Kızlar bebeğim 7 bucuk aylık emiyor ama hergün daha zor çünkü emerken sürekli bırkaıp etrafı izliyor boynunu geriye atıyor memeyi kapatınca ağlıyor beklerkende çekip bıraktıgı icin her yerim süt oluyor sizinkiler de böyle mi?
6 ay 2p günlüğüz bizde aynı durumdayız
Umarım geçici bi durumdur ya
Moralinizi bozmak istemem ama daha da zorlaşıcak![]()
Oyun oynuyor annesi![]()
Beninkide 6 aylık iki dişi var isiirip duruyo sgaa sola bakiyo ama issirmasi çok kötü koparacak gibi
Eyvah eyvah ![]()
Galiba ![]()
Ay dişi yok daha ama geveliyo cok acıtıyo
Aynen hala devam ediyor bizimde 5 aylıkken çıkarttı