Emzirmek giderek zorlaşıyor

Kızlar bebeğim 7 bucuk aylık emiyor ama hergün daha zor çünkü emerken sürekli bırkaıp etrafı izliyor boynunu geriye atıyor memeyi kapatınca ağlıyor beklerkende çekip bıraktıgı icin her yerim süt oluyor sizinkiler de böyle mi?

6 ay 2p günlüğüz bizde aynı durumdayız

Umarım geçici bi durumdur ya

Moralinizi bozmak istemem ama daha da zorlaşıcak​:grimacing:

Oyun oynuyor annesi​:sweat_smile:

Beninkide 6 aylık iki dişi var isiirip duruyo sgaa sola bakiyo ama issirmasi çok kötü koparacak gibi

Eyvah eyvah :rofl:

Galiba :joy:

Ay dişi yok daha ama geveliyo cok acıtıyo

Aynen hala devam ediyor bizimde 5 aylıkken çıkarttı