Merhaba kızlar. Oğlum 16 aylık oldu ve 2 gündür memeden açtım krizlerdeyiz ama kararlıyım bu sefer. Beni çok yıprattı her defasında eli göğsümdeydi ve asla yemek yemiyordu kendimden bahsetmek istemiyorum bile 47 kilo olmuşum. Öyle böyle karar verdik ne kadar üzülsemde merak ettiğim şey beni bundan sonra ne bekliyor ara öğünlerde neler verebilirim. Market sütü mü verecem inek sütü mü bana bu konuda yardımcı olur musunuz
Hayırlı olsun canım 6 gün sonra 1 ay olacak bende keseli. İlk 3 4gün zordu ama hamdolsun su an her sey daha iyi. İlk günlerde cok istahsız olucak sakın stres yapma zamanla açılıyor inan sevdigi seylerden yedir. Bildigim kadarıyla 18 aya kadar hayvan sütleri vermeyin diyor doktorlar alrrji riski varmıs ama ben sulandırarak veriyorum geceleri birazda seker atıyorum seviyor. Bana mama başlama dedi doktor gerek yok ek gıda yeter dedi bizde 15 aylığız. 3 ana ögünü var 2 de ara ögün yapıyorum
Kuruyemis cok seviyor benim kızım ara ögünde hep veriyorum meyve verebilirsin meyveli yogurt olur atıstırmalık tarzı olur