Herkes mükemmel fikirler verdi yeni sarmam on numara olmalı ![]()
![]()
Yaptikca elin alisir canim sen de bize bisey soyle neyi seviyorsun ic harcina belki bizimde bilmedigimiz biseyler vardir oyle zaten
Admine sesleniyorum bu tarifin ekran resmini almak istedim ama siyah ekran verdi önceden alınıyordu ayarlar mı değişti acaba
Bende soruyum nekadar yağ koyarsan köyüm yine yavan oluyo üstü hiç milletinki gibi olmuyo çıkarınca kararmaya basliyo falan neden acaba
İç harcını yarma İle denen daha guzel oluyor.
Bol soğanlı , sarımsaklı kimyon lu ekşi seviyorsanız biz seviyoruz nar ekşisi sumak , nane , dereotu , varsa eğer tencerenin altına kemik dizebilirsin kişiye göre damak tadı değişiyor bana göre ben çok iyi yaparım eşim çok beğenir dolma içlerinide öyle yaparım
Teşekkür ediyorum herkese ![]()
Yaptinmi kiz
Yok daha pazardan yaptak alıp burdaki tarifleri birleştirmem lazım en güzellerinden ![]()
erkek çoçuguyla ne zaman fırsat bulabilirsem artık ![]()
![]()
Hahhahh aynen
Enerji tavan